Trevlig dag!
Idag har vi haft det trevligt. Tog en lång sovmorgon (behövdes verkligen) ;) och sen åkte vi iväg för att ha en liten illerträff med Tina och Milton då dom inte kunde vara med igår :)
Det var jättekul och grabbarna kom bra överens, jag hade iofs med mig Gimli, han kommer ju överens med vem som helst hehe. och sen tjabo oxo, som chockade mig genom att vara en mammagris! ja ni, det är inte ofta! men han skulle bara upp i mitt knä o gosa, chockartat för mig haha men mkt trevligt ;)
Milton var en grymt söt liten grabb som trots Tinas envisa påståenden faktiskt kunde bitas, nåt sånt såg inte vi minsann *le* måste ju vara så att alla illrar älskar mig :)
Tyvärr blev det inga bilder för jag glömde ladda kameran efter alla kort som togs igår :( men det kommer ju fler tillfällen!
Så tack för en trevlig eftermiddag :)

Låter som en riktigt trevlig dag. Vad har ni andra gjort då?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
inte mycket…. 

haha, du har åtminstone varit här rätt mycket. ;-)
Audiatur et altera pars
Ja, jag träffade Hanna och Joel :) Och Gilmi och Tjabo. Och för alla som inte tror Hanna, Tjabo har faktiskt vääldigt stora öron. Supersöta =D =D Milton har sovit i stort sett från det att vi kom hem (halv 6) tills nu, men korta uppvaknanden för att äta lite. Detta betyder att han kommer leva rövare inatt och inte låta mig sova. "Kul" :)
Trevligt idag i alla fall, gör gärna om det :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Glömde säga att Milton faktiskt uppförde sig ganska bra. Blev förvånad :P Stolt också såklart :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
yup….kankse inte mentalt…men har ett svagt minne av att jag pratat med någon som heter Åsa….hmmmm….kan detta stämma? och samtals ämnet kan möjligtvis vara iller? men jag har haft fel förr…;)

#6: haha, men va? Är du säker? Var jag här idag?
#5: Skojigt när de små sköter sig. Fast det kan bli pinsamt också. Som när jag var på träff hemma hos Nettan. Hade berätta massor om min bitch Nikita. Så kommer vi dit och hon uppförde sig exemplariskt. Inte en enda tugga hon tog av någon. Varken iller eller ägare. ;-)
Audiatur et altera pars

Vaddå Gimli kommer överens med alla???? Hur va det nu med Tim???? ;-) Han blev ju helt trasig i hela nacken efter deras möte!!!! STORA SÅR!!!!!Stackars Tim!!!!! *ironi*