Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 107 ggr
Theres
0

Hoppas hoppas hoppas

Idag ska jag till djuraffären, hoppas verkligen att hon har fått in de där efterlängtade råttorna.

Jag och min lillasyster ska ha en råtta var, min ska heta Wolwerine, så mycket vet jag. Isabellas råtta ska nog heta Simba eller Rambo.

Hon ville iofs att den skulle heta Kouvo, men nej säger jag till det! (Har redan haft en råtta som hette det, och han var min absoluta favvis-han-råtta Gråter *saknar*)

Tro det eller ej, min min absoluta favvis-hon-råtta hette….ja just det… Kiara (hon var min första råtta btw… hon levde längst också, hon blev långt över 3 år, vilket för övrigt sägs vara en råttas max-ålder enligt vissa, med det ror inte jag på, dom kan säkert bli 4 i min omvårdnad Flört)

Hoppas de har en beige råtta till mig, har haft så många black hooded så det finns inte, helgrå har jag nog bara haft 5 av, sen svarta har jag haft alldeles för många, en albino och en jätteljusgrå så man inte riktigt visste om hon var vit eller ljusgrå på huvudet =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Hoppas du får din råtta. Det är lite spännande när man går och väntar på ett djur så där. Oavsett om djuret är en råtta eller en iller eller en hund.

Håller tummarna för dig, berätta gärna och visa kort när ni fått hem de nya familjemedlemmarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

jepp, bilder kommer komma, synd bara att pappa inte kommer hem med bilden förrän 5, skulle verkligen behöva ett jobb så jag kunde köpa mig en egen bil…

och synd bara att de säkert inte ens har fått råttorna än när vi väl kommer dit :D

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

kan ni inte ringa dit och fråga då?

Theres
0

det är inte lika spännande ;P

golf.ifokus.se

Theres
0

inga råttor idag, i slutet på veckan kanske de kommer, ska köpa då, om jag inte är i norge =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Hur gick det? Dök det upp några råttor?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

på onsdag så :P

golf.ifokus.se

Isaaabella
0

Japp, och då ska vi köpa dom. Min ska nog inte heta de, för jag kom på alldeles egna namn, Pactell, Plopp, Lepad eller Taco. Men sen vet jag inte mer.. kna inte bestämma mig.

Theres
0

jag tycker Lepad, det är coolt, min ska iaf hete Wolwerine, och imon blir det :P När du stavar Pactell Pactell så läser jag Paktell :P

golf.ifokus.se