Bokskogen Malmö
Den 16 nov kl 14 träffas vi i Bokskogen utanför Malmö. Vi bjuder på hembakat och varmt o dricka.
Är det någon här som har en bra vägbeskrivning så skulle jag vara tacksam
// Liselott

Då blev det en söndag återigen. Finns det möjlighet att lägga det på lördagen? Jag bad er att försöka lägga det en lördag, då jag jobbade sist med..
Oj förlåt tänkte mig inte för, vi är så många som jobbar helger så att det är svårt att passa alla, ska se om vi kan ändra lite.
// Liselott

Det hade varit jättesnällt! Jag har ju tjatat ganska länge om en träff nu så:P
Kollade eniro och dom kunde inte visa vägen till Torup som det heter men dom kunde till Bara och därifrån är det skyltat
#3 Har kollat med de andra två som hjälper till med fikat, tyvärr är det ingen av oss som kan på lördagen. Själv slutar jag kl 7.30 på lördagsmorgon.
Men det finns inget som hindrar att fler fixar träffar runt om i skåne.
// Liselott

hepp, tråkigt att man missar denna gången med…
#6 Nu kom en ljusning me lite pyssel så fixar det sig kanske.

vad menar du??
# 8. Som det ser ut så har de två som står för fixat trixat till det så att vi troligen kan ta träffen på lördagen.
Vi ska upp till Änglaillern den 15/11. Kommer inte hem förren vid 02-02:30 tiden söndag morgon, så vi får se hur pass trötta vi är. Och hur pigga vi kommer att vara, annars kommer vi gärna ner jag och Bertil.
OBS NY DATUM
Vi kommer att träffas i Bokskogen den 15 november istället men samma tid.
# 4 Tack så mycket ska kolla det.
Puttar
Vill ni fixa en bra vägbeskrivning, så kan någon som vet exakt var ni ska vara gå in på hitta.se och välja karta och zooma in området där ni ska vara. Sen väljer man "Fler kartfunktioner" uppe till höger och sen "Kartnålen"
Följ instruktionerna i dialogrutan som kommer upp så får ni en bra länk att lägga här på forumet så alla som vill vara med på träffen hittar dit utan problem.
Helt suverän funktion på hitta.se Min husse har använt den flera ggr när han velat peka ut något på en karta.
______
Bogey
Tack för tipset, ska in o kolla det.
# puttar

Här finner ni Bokskogen (ungefär)
Annars tar ni er till Ikea och fortsätter ut mot Bara (Ikea på vänster sida när ni kör ifrån Malmö, alltså under motorvägen).
När ni kommer till Bara så fortsätter ni genom rondellen och efter bensinmacken på vänster sida så kommer det en väg där jag är ganska säkert står Bokskogen (men det kan också stå Torup).
Sen följer ni den vägen tills det kommer ett slott på höger sida och strax efter ser ni en parkering på vänster sida och då är ni framme.
Kör in på parkering och gå fram till närmsta illerägare och presentera er :)
Sen är det bara välja fil, runda runt slottet eller 3, 5, 7 eller 10 km slingan :)
Tack Spinnyp du är en pärla!
Jag hoppas att vi får se många illrar i bokskogen och det skulle vara bra om vi får en liten vink om hur många som kommer så att vi bakar så att det räcker till alla.

Jag önskar jag kunde följa med, men ska på planeringskonferans med dykklubben på lördagen. Men jag hoppas på nästa gång!
är det vid cafeet eller?
ska försöka dyka upp .Ricky behöver träffa en eller två illrar
# 19. Jag hoppas att Spinnyp kan svara på det.
# 18. Jättesynd att du inte kn komma, det är svårt att lägga träffar när alla kan.
Jag hoppas själv på att lura Patrik att köra med eftersom jag inte kan köra själv för tillfället. 
# 19. Nu har jag äntligen kollat och det är vid ett cafe.
Jag hoppas verkligen att ni kan komma =0)
Är det något så är mitt mobilnr: 0701-43 67 55

#19,20 Japp det är vid Cafeet
#20 Jag gissar att du menar din Patrik :)
#22 Haha Ja min Patrik för jag kan väl inte lura dig att avstå från mötet o köra upp o hämta mig ;0)
Jag har fått en plan B så jag lär dyka upp imorgon.

Jag kommer inte kunna dyka upp i morgon, sjukskriven som sagt, med jätteproblem med rygg och nacke:(
Hoppas att ni får en helt underbar dag och tar Många bilder:)
# 24 Tråkigt att höra.
Jag ska försöka handtera iller, kryckor och kamera så att vi kan visa upp.
hur många dyker upp??
Som det ser ut nu så blir vi 4 st ev. 6 st
INSTÄLLT P.G.A VÄDRET
Vi har beslutat att ställa in träffen men försöka att träffas nästa söndag istället…. skriver en ny tråd
Ahh vad tråkigt här har det jagats fram transportbur och galler till den hällt upp vatten på flaska och mat i burk.
Men det är inget att göra åt vi får gå en sväng i skogen här istället
# 29. Jag är ledsen att det blev så här. Det hade blivit lite synd om illrarna om dom ska ut o bli våta o sen ligga i bilen medan vi fikar så vi tyckte att det blev bäst att hoppas på bättre väder nästa söndag. Jag hoppas att du kan komma då och att Ricky fick komma ut på en liten runda idag i alla fall.