Silvertejp! Ett måste!
HAHA, lägger in en tråd till. har insett att varje illerägare borde ha en rulle med silvertejp hemma!
Kommer man hit så ser man att jag har löst allt möjligt med silvertejp…, tejpat fast toa-lådan, sladdar som hängde löst och blev offer för Cinkas tarzan imitationer…
Dessutom så vart jag galen på Cinkas "flytta på vattenskålen och blöta ner halva golvet"-fasoner, så nu har jag en vattenflaska som jag har fäst på mysburen i gallret! Dessutom köpte jag en matskål för papegojor som man fäster i gallret. Och självklart, lite extra silvertejp på det!
Nu har han dock upptäckt att bara ställningen till matskålen sitter fast och att själva matskålen faktiskt är lös… Dags för silvertejp igen!
Nästa steg blir silvertejp runt tassarna! (skämt åsido)
Min kille skulle säkert hålla med dig, allt går att fixa med silvertejp ;)
Paulina
haha, även här hemma har vi löst allt med silver tejp. Ser sjukt kul ut med minst tre bitar tejp på varge skåp ^__^

hehe själv kommer jag nog försöka med haspar.. ser lite snyggare ut :] Men silvertejp är kanon! xD

Idag klev jag ur duschen, rakt ner i ett hav på golvet.
Illrarna hade snott en tygpåse från tvätten och petat ner i avloppet.
Sån tur var att det inte runnit ut i hallen.
Nu har jag hakat loss fronten, så den står på golvet, sen flyttat tvättmaskinen för att hålla den på plats och till sist tejpat den övre glipan med SILVERTEJP!!!
Nu får vi se hur länge denna konstruktionen håller, suck!
gotta love silvertejp!

#7 För en kort sekund fick jag för mig att alla saker på kortet var fasttejpade på golvet. Det ledde till att jag fick en framtidsvision om hur mitt hem kommer se ut - alla saker som illern inte får ha fasttejpade. Pennor, skor, mm. Ett sånt hem ^^ Mitt huvud spinner snabbt vidare på saker…
_No way! Yes way!

haha, ja silvertejp, den som uppfann den är säkert rik nu. Tror de flesta anser att det är svaret på mycket nämligen. Inte bara illerägare.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Silvertape är utmärkt. Se upp bara så inte kanterna blir uppruggade och den klibbiba sidan därmed kommer åtkomligt för illern. har vart med om att mina illrar fastnat i tape och silvertape och fått tokpanik. Silvertape är ju extremt klibbigt!

Ni har räddat våran soffa :D hade inte tänkt på silvertejp :) WOhoo!! :D