Min supermodell Melwin!
GUD VAD SÖÖT! =D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

men jäääklar vad söt han var då!
#4+5 Tack :D Visst är han en skönhet?
oj vilken snygging!!!! man blir ju farligt kär ihonom….;)
#7 Hihi, visst blir man ;) Får se om jag vågar ta med honom till en träff någon gång, han kanske blir illernappad =D
hihi men den risken måste du nog ta hehehe
….börjar bli en ganksa lång illernappnigs lista för min del…måste nog skaffa större transport bur till IT mooahahaha
Jo, jag får göra det :)
Jo, ska du illernappa alla illrar på din lista måste den vara enorm ;)
det är därför jag åker utan illrar till IT, fatta hur många jag kan få med mig hem hahaha ;)
Haha, jag förstår :)
Tyvärr kan jag inte ta mej iväg till IT :(
ååååh gör inte så här mot mig!!!! mmooooaaahh men men… ni får helt enkelt finna er i att BÅDA TVÅ följer med mig hem efter IT…..de är ju såååååå söta…. suck
#13 Ja faktiskt. Det enda är väl att Melwin är något ljusare. Vad fin hon är :)
# 11….om vi tar 2 sånna här burar var…hur många illrar tror du vi kan sno med oss från IT? hehehe
mohaha! MÅNGA!!! ;) *skriver ner en lista på vilka illrar som ska nappas* ;)

hmm, farligt, farligt. inte lätt med er i närheten, det hör jag det. Är nog tur att du inte tar Melwin med dig till IT, Thyne. Fast en nackdel är det, jag vill ju också kidnappa honom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Melwin är riktigt fin. =) En liten tomte oxå. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
aha e du du som har Melwin :) Va ju å kollade på småsyskonen till honom, bianka å triton i lördags ;) Så kommer få hem lillasyster. sjukt söta alla valpar :P
ååå *dreggel* borde vara kriminallt att vara så sjukt söta!! Underbart tokfina!! Både Bianca och Mellwin!!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#20 Va Triton där?
#18 Haha, ja jag skulle fått hålla hårt i honom om jag skulle dit ;)
Du ska allt få se honom Åsa, om jag får tillåtelse av Elin att använda honom till avel =)
#19 Tack :) Jo, han är väldigt fin. Har länge velat ha en silvertomte faktiskt.
#20 Japp, det är jag det :) Mjo, jag kan tänka mej det… Om de ser ut som honom! 
Fast iof är ALLA illrar gudomligt söta..
#21 Hihi, ja det är han. Och andra här inne verkar vara kriminella med…… :) Ta inte åt er Sarae och emoflickan
hehehe…jag e gryyyymt kriminell när det kommer till illrar hehehe å det står jag för…..börjar få allvarlig valp / tomte abstinens här hemma!
Jo, det kan jag tänka mej ;)
Hmm……….*tar ett hårt tag om Melwin* 
hehehe det e npg lika bra…mooahahahaa…hmm får nog gå å gräva fram en av mina egna pälsar å gosa lite så det inte blir så svartsjuka att de flyttar…. ;)
Haha, gör det :) Ge dem lite godis som sår på plåstren. NEJ! Haha, nu vart det tvärtom! :P Som plåster på såren skulle jag skriva. Attans.
hahaha…men den var rätt bra den med! som sår på plåstren hihihihi….tyvärr e det försent….stitch vägrar att prata med mig å buffy har redan flyttat…hittade repstege vid brevlådan å en lapp där det stod "#%¤&/&(/)((&*¤# eller något å tdet hållet hmmmmm…
Haha, ja den funkar också kanske :)
Tssss…. Stitch kanske går att resonera med men Buffy kan bli lite svårare…. :P
har märkt detta…tydligen har hon flyttat in till min snygga granne…hörde hysteriska skrik därifrån för en stund sen "aaaaahhh en rååååååttaaaaa!!!" hehehe
Oh, bara springa in dit då. Då har du ju en ursäkt att plinga på hos snyggningen ;)

haha, ni är ju inte rumsrena. Nu är det så här Sara att du får gosa med dina egna två pälsar. Och absolut inte stjäla andras. ;-)
Ställ dig nu som en icke kriminell i kö hos en seriös uppfödare och inhandla dina illrar som de flesta andra. (så kan jag stjäla Melwin, mohaha)
Audiatur et altera pars
hahaha…Åsa..nu tycker jag at du e lite vrång…. man kan väl skaffa valp OCH sno andras? Trodde det var du och jag + emoflickan som skulle illernappa ihop på IT ;)

Aha, ja okej. Så kan vi göra. Men du tror inte risken är stor att vi vill illernappa samma juveler då? Vad gör vi då? Drar lott? hihi
Audiatur et altera pars
först till kvarn? hehehe…..

oki, så då gäller det att vara snabb som sjutton då alltså. Försöka samla de man ska stjäla illrar av i ens närhet liksom.
Jag är ju som vanligt ute efter Josefin i första hand. Om någon kidnappar henne så lovar jag att jag kidnappar henne från kidnapparen. ;-)
Trine och Roars Josefin är nog min absoluta favorit. Hon är sååå mysig i sättet den damen.
Audiatur et altera pars
ja men då får väl du få henne….jag har några andra jag spanat in hehehehe…men säger inte vilka
vi får köra någon typ av manöver där jag ditraherar ägaren å du knycker pälsen å så vise versa hehehehe…

Japp, det ställer jag upp på. Nackdelen är nog att jag står utan Josefin i alla fall. De har klart konstaterat både Roar och Trine att de vet vart de ska söka efter henne om hon är borta en dag.
Audiatur et altera pars
oj då….tror samma för mig…Bianca håller exempelvis på att bli utrustad med sara larm….hmmm tror vi varit för tydliga med vår illernappningsplaner….

Japp, det kanske inte är så ruggigt smart att sitta och smida de på sajten så här. ;-)
Audiatur et altera pars
nej…men vem har sagt att vi e smarta? :)

haha, inte jag i alla fall ;-)
Audiatur et altera pars
#36 Åhå du Åsa, ska du också stjäla min lilla mupp nu!
hehehe du kan ha en poäng där thybe ;)
Hehe, jo jag tror det ;) Men härligt är väl det! =D
jo precis…finns tillräckligt med smarta människor i världen!!
Haha, exakt! :D
Dock börjar de bli alltmer ovanliga, alla hamnar väl här!

haha, ja ni är då inte som ni ska på en fläck någon av er. Så då är det inte konstigt att vi trivs ihop:-)
Audiatur et altera pars
Hihi, det stämmer nog så bra det Åsa :)
Underbarare folk är ifokusare får man faktiskt leta efter!