Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 650 ggr
MimmieM
0

Lurig bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gossarna här hemma kan verkligen få till det ibland.

Här har Zeke klättrat upp i min bajs-säkra postkorg och väntar på att någon ska trampa i hans nygillrade fälla. Killen är lurig som fan

Carpe Diem

MimmieM
0

När han försäkrat sig om att kusten är klar så gäller det att gömma sig så ingen misstänker någonting!

Carpe Diem

MimmieM
0

Eller varför inte snygga till sig med grädde i hela ansiktet och smila upp sig framför kameran? Fortfarande Zeke, killen kommer ge allt på änglaillern - passa er :P

Carpe Diem

Tusss
0

hahaha jadu :O :D verkar vara en helkul grabb ;)

MimmieM
0

Sölve är min alldeles personliga diskkontrollant

Carpe Diem

MimmieM
0

Killen är grundlig

Carpe Diem

Faxlin
0

haha, underbara bilder. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
0

Hur har taktikern Zeke lagt upp sin plan för att charma alla domare då? ;) Härliga bilder!

MimmieM
0

Tja, han har tänkt att visa upp sin mjuka, manliga sida. Att han är trygg i sig själv och vågar stå upp för den han är. Som här tex. att han poserar tillsammans med Oliver i form utav ett halvt hjärta på en rosa Hello Kitty filt.

Killen är grymt säker i sin sexuallitet ^^

Carpe Diem

MimmieM
0

Bosse har ingen speciell taktik men är väldigt mångkulturell och har har influenser från världens alla hörn.

Här är ser han tex ut som en rondellhund!

Carpe Diem

MimmieM
0

I mitt hem brukar det lekas kurragömma.
Det är alltid på Sölves initiativ, vilket är grymt elakt eftersom Bosse är blind.

Carpe Diem

Aviendha
0

Vilka svårslagna kombinationer de har. Avi kör mest på att hon är så liten och söt, och "tyck syn om mig för jag har ett öga" försöker säga att hon ska komma över det..

MimmieM
0

Bosse blir grymt nöjd med sig själv när han äntligen hittar någonting långt och spolformat, som han misstänker är Sölve. Jag agerar enväldig domare och förklarar det ogiltligt eftersom det är en visar sig vara en banan. Bosse blir ledsen och vill inte leka mera!

Carpe Diem

MimmieM
0

#11 Oh, hon kör på sympatigrejen alltså! Har du någon bild på charmtrollet?

Sölve har övat in valplooken och hoppas att domarna ska missa hans tandsten av och bitna framtänder!

Carpe Diem

Aviendha
0

Sölve blir farlig, han har ju övat inför spegeln ett tag, det syns! =)

Detta är väl den nyaste bilden på henne, där man ser att hon saknar ett öga. På bilden ser det lite insjunket ut, men jag tycker inte det syns lika mkt i verkligheten, kan vara skuggning på kort, eller jag som är "hemmablind" ;)

MimmieM
0

Hödde dy dy, du flöööörtar med mig va!!

Carpe Diem

MimmieM
0

Sölve är en totalmjukis och sover såhär mer eller mindre varje natt studntals. Just här har jag gjort det fantastiska misstaget att ha vit BH under svart tröja. Det är nya "vita tajts och svarta string" grejen! Jag väljer att se mig som en trendsetter :P

Carpe Diem

Aviendha
0

#16 Hehe, bättre det än utanpå ;) Såg ett hästprogramm för barn på tv när jag var 16 eller så, där en tjej på fullaste allvar hade sin bh utanpå sin t-shirt, även när hon red och umgicks med vänner. Denna tjej var då över 23 år. DET är misslyckad trendsetting ;) Dig kan jag tänka mig följa, kör den omvända varianten, svart bh och vit tröja ;)

MimmieM
0

#17 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Carpe Diem

Musiken
0

#17 Men var inte det modernt nan gang pa 90-talet? De "coola" tjejerna pa min skola hade det en svang nar vi gick i 6an eller nat sant.

MimmieM
0

#19 Jag är så glad att jag var en tönt på 90-talet känner jag nu Skrattande

Carpe Diem

Aviendha
0

#19 Jasså? Jag såg bara denna tjej på tv, glad att jag inte såg mer =)

#20 Tönt? Jag som var såå snygg i hjälplöst styggt mönstrade tights med tillhörande enfärgad sweeathshirt, vita "klackskor" och mimandes till "jag mötte lassie" ;)

UlrikaG
0

#2, du, Hero hälsar att om inte Zeke passar sin stora, gräddfyllda käft, blir det ett rejält nacksving på Änglaillern…..;)

MimmieM
0

#21 Oh, jag hörde den häromdagen när jag skulle ut på krogen! Aldrig hört den innan. Ja blev sjukt glad över att dålig musik kan göra göra mig så glad!

#22 Typiskt Hero att alltid behöva hävda sig! Zeke mummlar någonting med att han borde klena in hela Hero med grädde nästa gång. Ett nacksving kanske skulle göra gott åt Heros tandsten Tungan ute

Carpe Diem

KerstinL
0

Alltså, nu känner jag mig ju gammal… Jag hade min era på 80-talet… Permanentat pudelkrull, stora gröna plastörhängen rosa ögonskugga och blå mascara!! Cool Dessutom trallandes på diggilo diggiley..

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

MimmieM
0

#24 Haha.. Din era återupplivas i dagens mode om inte annat :) Som att känna sig ung igen!

Carpe Diem

Aviendha
0

#24 Haha, man är inte ett dugg äldre än man gör på sig ;)