Lurig bildtråd

hahaha jadu :O :D verkar vara en helkul grabb ;)

haha, underbara bilder. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur har taktikern Zeke lagt upp sin plan för att charma alla domare då? ;) Härliga bilder!
Paulina

Vilka svårslagna kombinationer de har. Avi kör mest på att hon är så liten och söt, och "tyck syn om mig för jag har ett öga" försöker säga att hon ska komma över det..
Paulina

Sölve blir farlig, han har ju övat inför spegeln ett tag, det syns! =)
Detta är väl den nyaste bilden på henne, där man ser att hon saknar ett öga. På bilden ser det lite insjunket ut, men jag tycker inte det syns lika mkt i verkligheten, kan vara skuggning på kort, eller jag som är "hemmablind" ;)
Paulina

Hödde dy dy, du flöööörtar med mig va!!
Carpe Diem

#16 Hehe, bättre det än utanpå ;) Såg ett hästprogramm för barn på tv när jag var 16 eller så, där en tjej på fullaste allvar hade sin bh utanpå sin t-shirt, även när hon red och umgicks med vänner. Denna tjej var då över 23 år. DET är misslyckad trendsetting ;) Dig kan jag tänka mig följa, kör den omvända varianten, svart bh och vit tröja ;)
Paulina

#17 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Carpe Diem

#17 Men var inte det modernt nan gang pa 90-talet? De "coola" tjejerna pa min skola hade det en svang nar vi gick i 6an eller nat sant.
// Amanda

#19 Jag är så glad att jag var en tönt på 90-talet känner jag nu 
Carpe Diem
#19 Jasså? Jag såg bara denna tjej på tv, glad att jag inte såg mer =)
#20 Tönt? Jag som var såå snygg i hjälplöst styggt mönstrade tights med tillhörande enfärgad sweeathshirt, vita "klackskor" och mimandes till "jag mötte lassie" ;)
Paulina

#2, du, Hero hälsar att om inte Zeke passar sin stora, gräddfyllda käft, blir det ett rejält nacksving på Änglaillern…..;)

#21 Oh, jag hörde den häromdagen när jag skulle ut på krogen! Aldrig hört den innan. Ja blev sjukt glad över att dålig musik kan göra göra mig så glad!
#22 Typiskt Hero att alltid behöva hävda sig! Zeke mummlar någonting med att han borde klena in hela Hero med grädde nästa gång. Ett nacksving kanske skulle göra gott åt Heros tandsten 
Carpe Diem
Alltså, nu känner jag mig ju gammal… Jag hade min era på 80-talet… Permanentat pudelkrull, stora gröna plastörhängen rosa ögonskugga och blå mascara!!
Dessutom trallandes på diggilo diggiley..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#24 Haha.. Din era återupplivas i dagens mode om inte annat :) Som att känna sig ung igen!
Carpe Diem
#24 Haha, man är inte ett dugg äldre än man gör på sig ;)
Paulina