Iller kläder
OBS. Dessa kläder andvänds ej regelbundet eller längre stunder.
Jag hade lite pengar kvar i slutet av månaden (otroligt efter den London resan vi var på) så jag beställde lite kläder från Ferret Couture. Det finns så mycket fint. Men För Huldas del blev det ett par fladdermus vingar, kanske lite sent med det? … Och en T-shirt. Fick dock en annan som jag inte hade beställt med trycket "i'm a ferret you moron!" Men jag orkar inte hålla på att skicka tillbaka osv.
Förutom att Hulda inte kan gå i t-shirt (hon ålar sig fram) tycker jag att köpen var lyckade och kläderna kommer endast att tas fram vid fest tillfällen och för skojskull. Tröjan kommer säkert att andvändas till vinterpromenad någon gång.

haha, jag har ocksa en av deras t-shirtar :) Min sager "I have flying monkeys, don't make me use them!" :P
Lotta daremot verkar tycka om den. Hon trippar runt precis som vanligt i den. Nisse daremot avskyr den!
// Amanda
#0 Haha, jag tyckte trycket var perfekt! Hur många prickar rätt på att det är en iller?!
Sara
#2 va gulligt! Tyckte Lotta om den från början eller satte du på henne den ofta? Vingarna kan Hulda gå i normail iallafall X)
#3 haha, ja man ska ju framförallt ha den ute vid promenader då man får fläst frågor "vad är det är?" och "är den inte en chihuahua?" haha. Även om det blev fel i beställningen är tröjan jag fick ganska uppenbar ^__^

Nej hon hade inget emot den fran borjan :) Tror knappt hon markte att hon hade den pa sig.
// Amanda

haha klockren tröja. shit så söt!
Haha. Tyckte trycker var jättebra! =)
Jag har en "Shut up or I'll shit on your shoes" och "Does this shirt make me look fat?" Dessa fick jag, minsta strl för hund så jag sydde in dom. Dock "ålar" mina med, men de gör de med selar med, så det är nog bara obehaget av att ha något på sig.
Paulina
Kent har hittat en T-shirt till Crystal som han vill köpa.. På den står det: La la la, I´m not listening.. (hon är döv) 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha så underbar tröja! :D
Hulda tackar, dock blev det hela ganska dyrt. Hade inte förväntat mig att det skulle bli 370 kr. Men det är väl frakten som kostar antar jag ;D Har ni inga bilder på pälsarnas tröjor?
#8 oj, hur fungerar det i vardagen med en döv flicka? hihi, tröjan skulle värkligen passa!

hehe va sött
jälv fick jag en tröjja för ett tag sen som egentligen ska sitta på en vinflaska http://www.youtube.com/watch?v=FgXqqO42WNg
har även en trekroner tröjja men den är lite väl stor.

Ohh, nu känns det som om man skulle fota illarna med tröjjorna igen. Eris har den bästa av mina. Det står kort och gott Bodyguard på den. Och hon är min Bodyguard den damen. Hon vaktar mig som en hök :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#13 Har du köpt den på Rusta?=D har en lite större modell som minsta hunden Bozze hade när han va liten så jag har sytt in den för att passa iller=) min är orange/svart men har också en vit/svart men den har ja inte sytt in.

#14: Japp det är från Rusta. Köpte minsta storleken förra året. Och den fick man sy in lite för att passa töserna.
Har lite andra sådana omsyningsprojekt ligger någonstans. Har dock glömt vart jag lade dem. Så de får vänta tills jag hittar på dem igen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#15 hehe okej=)