Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 199 ggr
Faxlin
0

Träffa irl?

Om ni fick välja ut 5 stycken här inne som ni fick träffa i verkliga livet, vilka skulle det vara då?

Stal denna tråd från ridsport. Lite roligt faktiskt. Skriv gärna en motivering. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

vilka vill du träffa Åsa?

Faxlin
0

Hmm, ALLA! :-)

Men om jag måste välja fem stycken så får det bli fem stycken jag aldrig träffat tidigare.

Roxanne - för att jag tycker hon verkar som en världsgo tjej som verkligen är iller intresserad och för att vi pratat så mycket på msn.

*L*- för att hon verkar vara en tjej med hjärtat på rätt ställe och bra åsikter och som jag hittills bara har pratat med här och på msn.

Luna - för att hon har barn och illrar liksom mig, och för att det är lätt att prata med henne på msn.

klarsferrets - för att jag skulle vilja ge dem en kram till tröst, och för att de lär mig en massa hela tiden.

-eM- för att jag verkligen grämer mig att vi inte pratade på Iller Yran för att jag var såå yr. ;-)

nisse, för att de verkar vara jättetrevliga.

och jaha, där sprack fem gränsen. hihi
Jag har massor med flera faktiskt. Kan omöjligt välja fem.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hmm det här var inte lätt inte. =) Nu har jag träffat rätt många illermänniskor. Måste fundera lite till. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Som du säger Åsa så är det omöjligt att välja fem.

Men en person som jag gärna vill träffa är DG eftersom hon har Chiquitas syster. Jag har sett Hapsis en gång (förra sommaren), då var hon och Chiquita så lika att vi nästan inte kunde skilja på dom Förvånad

[HannahoHenrik]
0

det är svårt, men Åsa, Madde, Ammi o Nettan för de är alltid så hjälpsamma, finns ju iförs hur många som helst som är det men kommer inte på just nu

Madde
0

Vore kul och träffa er med hannahohenrik. =)

Faxlin
0

Ja jag skriver som i mitt tidigare inlägg, omöjligt att välja fem stycken. Skulle hemskt gärna vilja träffa dig också HannahoHenrik.
Sedan självklart alla man träffat som snabbast tidigare. Och alla de som det var så länge sedan man träffade.

Audiatur et altera pars

Malena
0

Jag vill ju träffa alla här inne på iller iFokus med deras små busisar, men Borgarn skulle vara riktigt kul att träffa och hans iller Tindra syster till benjamin, va ju nästan 1 helt år sedan jag höll i Tindra hon va då 9 veckor så hon har ju växt på sig en hel del sedan dess och har ju egna bebisar nu =0)

Nettan
0

Jag räknar inte upp sådana jag träffat även om jag vill träffa dem igen. Nu tänker jag bara på att träffa "nya" ansikten.

Jag vill träffa:
--  Luna för hon skriver så otroligt kul ibland.
--  *L* för att hon verkar superkul och alltid har roliga texter på sin msn-bild och jag aldrig kan stjäla dem.
--  SofieManne för att jag såg hur kär deras lilla rädda iller var i husse på Sf.
--  Klarsferrets, då jag bara läst så mycket om dem men fått gott intryck.
--  Peter och Jenna, för att det nästan är stört omöjligt att träffa dem då de bor så långt ifrån mig. Jag gillar diskussionen på illersverige och på illercafé. Mycket vettiga tankegångar !

Vill också säga att detta är dem jag kommer på så här i huvudet just nu. Känns nästan som om man förnedrar folk genom att inte nämna dem i tråden.

Kanske vore bättre att säga vilka man INTE vill träffa? 
Jag vill inte träffa Åsa igen.. hon bara mobbar mig så mycket hon kan, hon använder mig som hackkyckling.. stackars stackars mig..*ASG* (OBS skämt !)

Faxlin
0

*Asg* Jasså du Nettan, jag som varit sååå snäll på sista tiden. Hmm, fast det kan ju bero på att du hållit dig bort. Se till att pallra dig in här så jag får någon att mobba igen. ;-)

Audiatur et altera pars

*L*
0

Jag vill träffa ALLA!

hmm..måste tänka om jag värkligen måste välja

*L*
0

tänker fortfarande :P

Faxlin
0

haha, snacka om att tänka länge *L*

Audiatur et altera pars

*L*
0

men jag vill träffa alla

Theres
0

sarae och tiiia, vet inte varför, men läser mest vad de skriver, har läst så mycket om dior så det känns som om man känner honom :D

golf.ifokus.se

-eM-
0

Oj, det där var svårt, med tanke på att jag inte alls träffat många här inne. Men jag får väl försöka lite i varjefall. Väljer såna jag inte träffat tidigare..

Åsa: För att jag verkligen vill träffa henne och för att vi inte han prata alls på Yran. :)

Madde: För att vi delar 2 stora intressen och för att jag tycker att hon verkar vara en trevlig typ.

Tessa: För att hon ska fixa superfina grejer åt mig till IT!

A-C & Emelie: För att jag fick så fina skyltar på posten och bra service! Så vill jag ju absolut träffa en fransk iller ;)

DG: För att hon är från Finland och jobbar på apple ;)

Haha, okej ta mig inte på så stort allvar!

_Och sen har jag ju alla er jag träffat förut..
_Ammi & Carola - Tack för all hjälp och för att ni lät mig få Tadashi.
Therese & Nea - Trevligt att prata med er på Yran gör det gärna igen.
Sarah - Vill ju träffa Malolo's syster!
Nettan + familj - Jaja, nu är det min tur att ha med kakor ;)
Sofie & Manne - Ja, vi träffas ju igen. Tack för att ni tar hand om Kola!
Amhs-Nettan - Ja du får nog allt stå ut med mig och mina beställningar hit och dit.
_som jag gärna träffar igen..
_
Hoppas jag inte glömt någon för då får ni väl slå mig..

-eM-
0

Kul tråd btw..

floppy
0

-eM- Jag får väl komma o slå dig då, för mig ha du ju träffat… Räcka ut tungan

Velsan
0

Jag har träffat de som jag velat träffa hittills tror jag :)

-eM-
0

Sorry floppy! Glömde LinLin också nu när du säger det. Haha räknar int med er ålänningar. Er kan jag ju träffa så ofta ;)

[tiiia]
0

Gueteillern, ÅsaF, Thessan_87, -em-, Falo tror jag. Luna har jag ju redan träffat då jag köpte Dior av henne, annars hade jag tagit henne också.

[Falo]
0

Dior: För dina härliga sovställen.

Jaerpens Ambra: För att jag fallit för din bror.

Jaerpens Troja: För att jag fallit för din bror.

Pegasus: Är bara för söt.

Stitch: För att jag sett en viss bild på dig i en vågskål kramandes en flaska vetegroddsolja.

DG
0

Svårt, skulle nog vilja träffa alla här :)

Har redan träffat några och tycker de har varit mycket trevligt :)
Synd bara många bor lite längre bort :(

*L*
0

detta var svårt så jag nämner bara ÅsaF

men jag vill träffa ALLA!

-eM-
0

Ja man vill ju träffa många, men 5 räcker inte till alla man vill träffa! Vill träffa dig med tiiia..

Velsan
0

den som jag e gladast över att ha träffat härifrån e Gameover, jätte kul att ha nån i närheten med samma intresse och som dessutom är kul å va med :D å Humla e glad att hon träffade Pälsen

sofie
0

Vi har haft turen att träffa väldigt många härifrån. Men det är väldigt många fler som vi hoppas på att träffa. Ska  ju till Åland på lördag och då får vi träffa Floppy och Linlin. Och eM så klart. Men henne har vi ju träffat tidigare ;) Sen på IT får vi ju nöjet att träffa en massa trevliga männsikor :)

-eM-
0

Nä, va ska jag vara med på lördag?! :D Sifie kom in på msn!

sofie
0

Hahahaha. Nu är det inte många dagar kvar. Har loggat in nu.

Faxlin
0

Va? Är ni på msn utan mig?? Hemska människor. hihi

Audiatur et altera pars

-eM-
0

:D

Roxanne
0

Min bästa kompis är Jessica (gameover) och hon träffade jag härifrån!!!!!!!!!!!!!! bara bara bara min JESSICA :D  NAAAAAW TACK ÅSA :D jag ska ju ha valp ifrån din bågongång i framtiden, måste bara höra med ett gymnasium om man får ta med sig sin päls ju :O

Madde
0

Det är ju jättebra att man kan träffa vänner här inne på iller.ifokus.

Själv har jag oxå träffat ett antal vänner här inne. =) Superskoj.

Mandysan
0

Hmm dom här inne jag vill träffa är:

Åsa-För att hon är jämt snäll..:) Dessutom är hon rolig att prata med på MSN.

Madde-För att hon oxå verkar vara trevlig.=)

Roxanne-För att vi båda älskar hästar och vill ha illrar;)

Sarae-För att jag tycker att Stich är grym!;) Och vi gillar samma färg, ROSA!

Sen kommer alla ni andra!:D

Faxlin
0

Naw vad snällt sagt. Tackar. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jättesnällt mandysan. =)

Mandysan
0

Men vad då Åsa och Madde? Jag säger ju bara vad jag tycker!;D

Faxlin
0

Fast det var gulligt sagt ändå :-)

Audiatur et altera pars

-eM-
0

*puttar*