Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 696 ggr
Manfred2
0

OT. HJÄLP!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag behöver hjälp med att hitta den perfekta julklappen till min absolut bästaste bästa vän men jag har nu suttit i tre hela dagar och bara letat och letat och letat men hittar inte den mobiltelefonen jag letar efter så nu ber jag alla som läser detta om hjälp har du eller vet du någon som har en Samsung SGH E500 LaFleur/versus(vit)(förstahanssökningen) eller en Samsung SGH E420 LaFleur(vit)(andrahandssökningen) så snälla snälla snälla hör ev dig/er. jag vill ge min bästa vän den bästa julen någonsin. tack på förhand.
/Sandra

Aviendha
0

Det jag kunde googla fram var att den (versus) släpptes i augusti på den italienska marknaden, så den finns kanske inte ens i Sverige.. Om du inte kan importera en då, men då finns kanske bara engelska om ens det.

Manfred2
0

majoriteten av alla hundratals sidor jag varit in på så har den släppts i oktober 2006 rutn om i hela världen så den borde utgått om något men tack för hjälpen :)

Norrskenets
0

Va du skräms, trodde det hade hänt nått*pustar ut* Vet tyvärr inte vart man kan hitta en sån mobil men den va snygg

Manfred2
0

förlåt Skäms de va inte meningen. tack för hjälpen iaf :)

Zandra---83
0

Jag har tittat mycket på telefoner för ett halv år sen då jag helt plötsligt var tvungen att köpa ny, men någon av dessa har jag aldrig sett( var inne i jag vet inte hur många affärer och så). Men den utan venus (ditt andra handsval) var verkligen snygg!

Norrskenets
0

hehe ingen fara.Glad

Manfred2
0

ajsing bajsing :( hoppas någon av dom syker upp snart.. :(

ja jag evt den är superfin.. :)

Aviendha
0

Sverige är ju segast i världen med att lansera nya prylar i vissa fall. Kanske kan du kika på någon sida från USA eller europa, för att skicka hit den? Hon dör väl inte av engelsk manual och meny ;)

Xannadu
0

Ett tipps gå in på följande sida.. där ser du alla mobiler som finns i sverige just nu. Du kan maila till dem och fråga om den går att få tag på.

http://www.samsung.com/se/consumer/subtype/subtype.do?group=mobilephonemp3&type=mobilephonemp3&subtype=mobilephones

Xannadu
0

Jag hittade

Samsung SGH E420 LaFleur

http://www.ciao.se/Samsung_SGH_E420_LaFleur__678317

Xannadu
0

jag hittade även

Samsung SGH E500 LaFleur

http://www.ciao.se/Samsung_SGH_E500_LaFleur__678935

Manfred2
0

tack för visat intresse allihop :) har hittat en sida där som säljer mobilderna nu :) hiih

skrollan
0

manfred2, skriv OT innan din rubrik nästa gång, man blir livrädd ;)

Manfred2
0

oj okej absolut.. visste inte vad OT bettyde men nu vet ja :P

Norrskenets
0

#12 Hur mycket kostade Samsung SGH E420 LaFleur?(på sidan du hittade dem)Glad

OT= OFF TOPIC..alltså allt som inte har med illrar att göraSkrattande

Manfred2
0

#15 den kostade ca 3000kr.. tror jag om jag inte mins fel :S

Norrskenets
0

#16 Oj, ja det är vell så med så nya mobiler=(

Manfred2
0

men E500 gick bara på 1500 nånting omj a inte mins fel där me… eller så va de tvärt om… humm