Tyr aka Valrossen

*Skrattar så tårarna rinner* Vilken bild! Han ser verkligen ut som en bvalvross, fattas bara betar =)
Naw, luktar han lite ;) Du är väl inte kinkig? 
Paulina

Men du, är han inte lockig i pälsen på magen?
Paulina

#2, "kinkig"?
Inte det minsta…..av mina nu fyra killar har samtliga gått i brunst hos mig, och denhär killen tar f*n priset…!! Jösses, jag tyckte Hero luktade innan, men det är inget jämfört med dethär! :)
Brollan Silke blir mobbad varje dag, han blir fetare över röven bara, medans Tyr blir fet överallt! :)

#4, han är nybadad på bilden, har inte riktigt hunnit torka än
Stackare. Ärligt talat så har jag inte stött på riktigt stark brunst-doft. När Chade och Phoenix gick i brunst så lukdade de bara lite mer.. svettig iller lixom, men inget farligt. Jo Phoenix luktade lite kiss, efterson han gjorde snigel-spår överallt ;) Så jag är lyckligt ovetande :D
Haha, tjock rumpa är ju bra om man trillar ner när man är påväg upp på soffan ju ;)
Paulina

#7, ja det är väl det Silke har som favorit-sysselsättning numera :)
Förra året var Silkes brunst-år, och jösses, rumpan bara skumpade fram och upp i soffan kom han då rakt inte (om man inte hjälpte honom lite på traven) men iår tycks han iaf komma upp hälften av gångerna :D
yeay!!
Tengel markerade verkligen ÖVERALLT där han kom åt, fjärrkontrollen på bordet, skor, hantlar, ja precis allt (som man gärna tar i ovetandes också ), men vare sig Silke eller Hero var så noga med det där, de lämnade lite spår efter sig "bara".
Tyr lämnar inte spår, han lämna rejäla pölar….och släpar magen i det också….varför inte liksom….;) I skor, på väskor, mitt på golvet….i soffan….

En bild på undertecknad tillsammans med Tyr
Han är lite stor….
Han är så jädra bastant!! Jag har inte så små händer, men har svårt att greppa honom över skuldrorna.
Tengel vägde ca 3 kg när han var som störst i sin brunst, nu ligger han på 1,5 kg. Tyr närmar sig eller har passerat 2,5 kilossträcket (lite osäker eftersom vågen har pajat).
Eeuuuh! Snuskgubbe du har ;) Men rejält stor är han iaf, om det är någon tröst.
Paulina

Han far Nisse att se ut som en anoretisk hona :S
// Amanda
#12 Haha, du är inte ensammen. Phoenix muttarar något om ideal och påtvingade komplex och jag har sett att han kollar efter ryssfemmor på nätet under nätterna ;)
#11 Vilken mysklump. Du ska väl på Ängla? Isf måste jag ju sniffa lite på honom för att verkligen känna hur äkta brunstdoft luktar, om det inte gått bort i tvätten innan då vill säga =)
Paulina
Underbart! Lyllos dig som har en ny grävlingsrumpa. 
Sara
Tjockis!! Det är kärlek det ^^
_No way! Yes way!

hehe vilken isbjärn
Själv har jag en "liten" grissly björn på 2.270g och kulorna har ramlat ner och han pungar över matskålen men han luktar inte nått speciellt, om man trycker ner näsa så känner man lite brunst doft men ja tycker han luktar gott. Än så länge iaf;)
(på bilden syns hans fina julgrans kulor)
har en bättre bild men den kanske är för…hmm för mycke *flinar*
#16 Åh, jag vill bara prutta den magen!
_No way! Yes way!

#17 Haha! då skulle det nog bli vågor på magen för honom;) nä va taskig jag är mot min plutt, han har faktiskt inte så mycket fett=)

#13, ja, killen kommer ställas ut på Änglaillern, det är bara att komma förbi och sniffa lite om lusten faller på :)
#14, här finns det ingen grävlingsrumpa inte, Tyrs ass är tight :D
;)
#16, det var ju ingen liten kille det heller, och fina kulor har han :)
Blir de röda lagom till jul eller? ;)
ps. Själv är jag fotad när jag båder petar och pillar lite här och var på alla grabbarna ;) Gränsar nästan till tidelag här hemma under brunsten :D:D
#19 Haha, vad skönt att höra att det inte bara är jag som pillat på bollar
Killen har sagt att det är därför som Phoenix är lite osäker ibland, att jag kränkte hans manlighet ;)
Paulina

Man vill verkligen ta ett grabbatag om Tyr och bara krama på honom. Men om han luktar så som du säger så avvaktar jag nog tills han är kastrerad tror jag.
Vilken björn han har blivit, vad ger du han för mat hahaha. Troligen har han ärvt morfar Eilerts gener och blir stor kille. Eilert väger under vintern 3 kg eller så, och hans kusin Nanooq vägde förra vintern som mest 2980gr och då är han ändå kastrerad det är inte Eilert. Så jag tror på att han också kommer upp i omkring 3 kg innan vintern är slut.
Här ett foto på Otto/Tyr ca 3 veckor gamal, det är lite skilnad mot nu.
#22 Bebis!! Det är ju så att man bara vill stoppa den lille i munnen eller något!
_No way! Yes way!

#22, men jösses! En sådan liten plutt!
Fortfarande helt osannolikt att både Silke och Tyr har kommit ur en så liten kropp som Agnez :)

#22 Huuga så söt och vilken otrolig skillnad=)
Han var sååå söt när han var liten, men det är han nu med. Älskar albinosar, ja vita djur överhuvudtaget. Min ena kise (Matiz) som kommer i slutet av dec. är hel vit med blå ögon, även han är en liten sötnos. Har tyvärr bara ett foto på honom i mobilen, så alla får vänta med att se han och hans fosterbror Samson tills dess. Har förvisso foto på Samson, men jag vill vänta att sätta ut fotot tills jag har på Matiz också. Men här ett på Agnez och 3 av valparna när dom var små, det är Tyr närmast kameran, sen är det Oscar och längst ut Stumpy, under honom ligger Lilla My.

#23, får nog kila iväg och se om jag inte kan få en liten bild på de små ärtor som skall föreställa Tyr´s kulor :)
#25 Ujuj, de där var väl inte mycket att skryta med ;) Chade hade verkligen PLÄP (pung längre än penis) Han gick hjulbent innan kastrationen ;)
Paulina
PLÄP det är vad man får som gubbe över 40, hälsar min storhusse.
_____
Bogey
#1 vilken fluff ^^

#28 hehe ja gör de;)
#29 Haha! men Rasmus julgranskulor kommer med säkerhet att bli större;)
#30 Haha
#32 Haha, säkert kommer de blir det. Då kommer han med stolthet släpa runt dem överallt hemma hos dig. Kanske använda dem till att "punga" på Saffi? Det gjorde Phoenix på Avis huvud, och han kan rekomendera det, mindre poppis hos matte dock ;)
Paulina

#33 Hehe än så länge så pungar han bara över matskålen så jag får va glad för det=)
#34 Euhh.. Matskålen. Jag hade inte vart så glad om min kille lade en T-bag på min tallrik ;)
Paulina

#35 haha;D

Rasmus: "hehe vilka små!*retas*"

#38, ja inte är de stora :)
De dära små riskornen kommer ta sig tids nog ;)
Paulina

hha, ursäkta mig. Men det måste vara illerfolk till att snacka bollar på nätet och visa upp dem :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#39 hehe dom kommer nog snart, du får vattna riskornen;D
#41 Haha tänkte samma sak, vet inte av nån annan "sorts djurägare" som visar avföring, spya och illrarnas privata delar haha=´D
Hehe, så sant så sant. Kanske borde vi bli hallikar hela högen ;)
Paulina

hehe kanske de.. ehh vi månar juh bara om våra älsklingar