Sovställningar 2008
Sötnöt =)
Här hittade jag Phoenix i våras. Han hade hållit på o släpat på min nalle (den rosa aka musen) men antagligen blivit trött mitt i allt :)
Paulina

#1 Nämen! Det såg jättemysigt ut =)
Paulina

#1 Va jobbigt det måste vara att stöka runt me en stor rosa mus?

10+ på sötaste skalan! Dom verkar tycka om varandra…=)
#6 Ju större desto bättre om man heter River Phoenix =)
Favoriten är en nalle som är ca 80 cm hög, doch inte den på bilden.
Paulina

#9 Envisheten är det ju inge fel på iaf=)

#12 Brokeback Pillow :)
Söta bilder!

#11 bilden ser hel sjuk ut! Trodde det va en först!!
Gummi illern

#12 ha ha… syns att han är släkt me Tingeling!
Tokungar

Här det Tiffanies kull från 06 som sover sött, det är Agnez som ligger rakt över sin bror Zacco eller Kurt som han kallas idag. Den 3:e är Zeico, den lilla mörka valpen som ligger mellan Zacco och Zeico är Camillas valp som blev bortstött från sin egen kull. Trodde jag skulle klara honom, men efter ca 4 dagar så dog han då Tiffanie hade tagit honom ovanpå täcket tillsammans med sina egna valpar. Men det var bara det att han inte var lika utvecklad som dom ( han var ca 10 dagar yngre än Tiffanies kull), och hade därmed inte lika mycket päls. Så han blev för nerkyld när jag hittade honom på morgonen när jag gick upp, så var han död.

Dom är grymt söta som små!

#20 Naw va mysigt dom har det=)
Dom är för söta, jag hittade detta fotot på min första iller Dino. Han tar upp hela hägmattan bara så stor han var innan jag kastrerade honom. Han var omkring 7 år når jag fick hem honom i augusti 00, han kastrerades i september eller oktober. Tyvärr så fick jag bara ha honom i knappa 9 månader innan jag fick avliva honom då han hade fått ändtarmscancer som inte gick att göra något åt. Han blev opererad för det i jan/feb 01, men i maj hade det kommit tillbaka och dom ville inte operera en gång till på honom. Han var en björn, kelig och go.

Oj. Jag måste nog injicera insulin nu… *sprängs av all söthet*

Hur mysigt som helst!=) Gud va fin dom är de vita små liven..

#47, det där måste ju ta priset i bästa sovställning någonsin! :O

Sara

#47: Underbar sovställning.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#47 Måste bli 1:a pris på den!

#43 vi har också en docksäng dom sover i ;D

#56 naw sötisarna. "liiill" grabben mormors =´)

#59 Det där är min Sagas favvo sovställning=D
#60 kul ;D undrar hur dom kom på den sovställningen, finns ju hur mycket korg som hälst att sova i och minst 10 ställen till..

#61 Ja man tycker ju det menmen hehe

Hahaha aaaw. Blota lov som ar saaa mysiga :P
// Amanda

Så duktig du är Tingeling. se nu till att fortsätta sköta dig där borta.
//Stella
Audiatur et altera pars

Ha ha.. Är du orolig att du ska få tillbaka mej mamsen? Tror inte det, dom är ju helt galna dom jag bor med.. Ja är så himla gullig å gullig va jag än gör, så oroa dej inte du..
Men vet du va dom sa! Att JAG är bråkigare än syrran! Då högg ja matte i foten å drog…
Åhh vet du! Katten snor vår säng!! Själv får vi nöja oss med mössor, byrålådor, handukskåp, skafferi, hängmattor.. men visst är det orättvist att hon bara kan komma å låna våran Puff
//Tingeling
Här kan man snacka om omöjliga ställningar hur mycket man vill.. Fat boy har inga som helst begränsningar… ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#75 Naaw så otroligt sött =´)

#69: Stackars er. Kanske får stressa på mamma här hemma så hon skickar en till puff :-)
// Stella
#70: Så Fatboy :-)
#72: Den är underbar.
#75: Ohh, vad gulligt.
Audiatur et altera pars

Jättegulliga bilder! Måste sluta titta på sånt mellan mina möten, det drar ner på arbetsmoralen och vill bara hem till mina pälsar! Hade en så mysig kväll och morgon med Boston.
Hmmm.. man kanske ska skaffa fler illrar… 
#75 Det där måste vara bland det sötaste jag har sett! :O

#80 störtdykning hehe va sött

När man är många i en liten hängmatta så händer det ibland att den som är yngst får sova bredvid=)

Naw det är så sött med illrar och ägare som sussar ihop.
Audiatur et altera pars
Här är Fat boy och husse Kent efter en hååård arbetsdag!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Hehehe, det är nog bara o inse.. illrar är bra konstiga :)

Vad söt hon är lilla Hulda.
Audiatur et altera pars

Rasmus som först sover i tomte dräkt(filmklipp):
http://www.youtube.com/watch?v=FgXqqO42WNg
och sen en bild som är tagen en stund efter och fortfarande sovandes

Va tvungen att lägga in en till bild på chippen bara för att han fick mig att skratta så jag grät.
han låg och sov på armstödet till soffan och så kom sambon och satte sig brevid och då tappade chippen balansen och ramlade ner i golvet men min kära latmask fortsatte bara sova som om inget hade hänt (: <3
min tarrelsudd <3
#94 Hulda hälsar tack, Åsa