Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 366 ggr
Theres
0

OT Shoppa

Jäkla rabatter säger jag bara… att de ska dyka upp sådär i brevlådan och få en att handla kläder… 1700 kronor handlar jag för nu :( Och jag tog ändå bort 2 saker från beställningslistan som var "onödiga"… men egentligen är väl allting onödigt Tyst Tur att jag känner mig rik så jag fortfarande har råd med julklappar sedan…

Hittade 650 kronor för några dagar sedan i ett kuvert på mitt skrivbord Flört Letade iofs där för jag trodde att jag hade 200-300 kanske, men 650 spänn? Aldrig! *Happy* Skrattande

golf.ifokus.se

Sara
0

Haha, fattar inte hur du kan glömma bort att du har pengar i kuvert.. Skrattande

Sara

Zandra---83
0

Men gud! Jag skulle också vilja hitta pengar i ett kuvert eller så, i och för sej så hittade jag en gång under våren ett par hundra i en vårjacka som jag totalt glömt bort att jag tagit ut. Det var perfekt tillfälle jag hittade dom då jag var extremt fattig den månaden. :)

Qviq
0

Ja onödiga saker är lätt att samla på sig. I morgon är det löning för mig och tror att jag kommer köpa aldeles för mycket onödiga saker som vanligt:P

"Chaos is a friend of mine."

Theres
0

Idag ska jag iallafall börja träna på Friskis och Svettis igen efter några års uppehåll. Då är jag ju värd alla kläder jag köper, eller hur? Oskyldig
Bara det att det kostar väl en 500-lapp att börja träna… men pappa sa att han skulle sponsra Guld i mun

golf.ifokus.se

Aviendha
0

Haha, ja de där rabbatterna.. Slänger dem konsekvent, alt lägger dem på hög som verkar vettaga IFALL jag nu ändå skulle handla där. Men de är så himla lätt at "jag ska bara" sen får man äta nudlar och gräva i isen i frysen för att hitta mat *skrattar*