illerkläder

Ohh, vad söt han var. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
plutten tackar och tar emot 

tiiia, hur gjorde du polotröjjan? har funderat på att sticka en sådan till roxxy men vet inte riktigt hur jag ska göra..=S

Ja, jag vill också gärna veta hur man knåpar ihop en tröja. Har försökt, men det blev inget vidare bra..

polotröjan vart jättefin ;)

#4: *viskar* ska jag ta med mig en till IT?
Audiatur et altera pars

Jag har åxå sytt kläder, men det blev inte så bra, han gillade dem inte alls :D
golf.ifokus.se
ärligtalat så gjorde jag polotröjan av en gammal "benvärmare"
sydde om den lite, kortade av den och fixade hål för tassarna och fållade nederdelen. o sen så vek jag bara ned den redan fållade delen (upptill) som krage.
spenderade även kvällen med att sy. det tog typ en evighet, men nu lyckades jag få till en rätt okej illerväska. därimot var det svårare att ta en bra bild på den än jag trodde
iaf med en iller i

Vad duktiga ni är på att sy.
Audiatur et altera pars
tack
men jag kan lova att det hade varit lättare om man slapp att sy för hand. hihi
vore kul att se vad ni andra som sytt/stickat åt era illrar har hittat på. släng upp lite bilder ni också vetja 

haha, ja sy för hand är ingen hit. Men resultatet är ju suveränt ju.
Själv har jag varit usel på att sy nu ett tag. Har haft fullt upp med att gravera på glas. ;-)
Audiatur et altera pars
jo jag såg dem inne på dina bilder. hur snygga som helst 

Tackar, fast det är gamla alster som ligger där inne. Liite förbättringar har det nog blivit på gravyr fronten. Just nu håller jag på med en order jag fått av klarsferrets som ska vara klar till IT, så det är lite att pyssla med.
Audiatur et altera pars

va?? åsa vad menar du nu? menar du att du har en sådadn polotröjja? o inte sagt något till mig???
grrrr …hahaha jaaa det får du jätte gjärna göra om du har! säljer du eller har du mönstret? bring it with you sweety! =)=)
Hehehe. Vad skoj och se de fina kläderna som är sydda. Tänk om man ändå kunde sticka. Det är inte lätt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#15: Jag kan inte sticka dem tyvärr. Men jag har ett gäng kvar som min mamma stickade medans hon levde. ;-)
Så visst jag tar med mig dem så kan du få se om du fastnar för någon av dem. ;-)
Audiatur et altera pars

#17 jaaa gör gjärna det! så kan jag se lite hur hon gjot dem =) säljer du dem med?

Sött som socker. ;-)
Audiatur et altera pars
Dior tackar och tar emot 

heheheh vilken sötnos :D
åhå men Luna det är ju tack vare dina illrar och er uppfödning som han finns till alls + att det är erat fel att han är så förbannat söt
*credds till dig*
#17 antar att det var en sådan som jag vann på illeryran 04.. Inte nog med att den var vit och lila… Dexter glömde helt bort att han hade framben när han fick på sig den! Jag satte på honom tröjan och la honom i soffan- han ville ner.. Men när man tycker att tröjan är i vägen så att frambenen liksom inte riktigt känns som dom brukar när man går, då får man ta emot med huvudet istället för frambenen… Haha, han såg för rolig ut! Ålade till närmasta täcke och ålade ur hela tröjan!
Sajtvärd på Iller.ifokus
vilken härlig tråd - och finfina foton - kul!! =)
Åsa: du vet att jag diggar dina (eller snarare din mors) stickade kläder - så läckra! =)

#24: hihi, det stämmer det. Och just det sättet du beskriver är vanligt beteende innan dom vant sig. De är ju trotts allt djur och det är inte meningen att de ska ha kläder på sig:-)
Bara en sak för kul, eller när det är ett extremt måste.
#25: De är lite mysiga tycker jag också.
Audiatur et altera pars
vi har ju bara kläder på Dior under korta stunder, delvis för att han skall vänja sig lite inför den lite kyligare vintern och delvis för att vi tycker att han är så himla söt i dem. men som sagt, vi har ju inte kläder på honom hela tiden :P

#28 vad söt den var. menar både hängmattan och illern så klart ;)
å en med texten…den är till för att förvirra folk…egentligen e hon allat annat än en ängel mot nya människor hihihi
#31 vad fin den var. har du gjort den själv eller köpt den?
gjort den själv…med mycket hjälp av hanna vad gäller sömnaden hihihihi

#29 Jag och Lea tackar ^^

#31 WOW, vad fiiiin <33
#32 + 35 tack så mycket 
Den var riktigt snygg.. måste *** önska mig en symaskin i julklapp här hemma så man kan sy lika snyggt som du sen. eller i alla fall försöka ;)
hehe….jag syr som en kratta…men att rita upp, klippa, å designa den klarar jag av hihihihi

jag kan rita upp och så, men inte så det passar, sy kan jag med, men är det någon som har ett mönster på illerkläder som man kan sy efter så det passar? :P
golf.ifokus.se
det beror ju väldigt mycket på storleken på illern ;) … men det går ju alltid att mäta illern…lättaste e att ha flera stycken som man sedan syr ihop…då kan man prova den innan man syr ihop allt… hmm svårt att förklara..tyvärr har jag inget mönster på datorn…men jag mätte buffy, och ritade de olika styckena…

det går ju inte att ha honom still tillräckligt länge :D
golf.ifokus.se
ihihihihi…du får bli lika envis som en iller ;) eller passa på när han e avdäckad! ;)

37# haha, jag har en symaskin, en riktigt gammal, men någon gång när min iller har kommit och blivit lite större kanske jag kan testa att sy något
Men det är svårt -.-'

sååå mysigt det såg ut.
Audiatur et altera pars

Oj vilka fina kläder. =)

Bella är riktigt söt. =)

Åhh.. jag vill också fixa en tröja till min lilla. Kan inte någon tipsa om hur man gör? Jag kan inte riktigt få till öppningarna för benen o storleken är också ganska knepig..