Underbara vinterpälsar!
Mina bebisar har börjat få den underbaraste vinterpäls. Alldeles mjuk och len är den! Så gosiga att jag inte vill släppa ner dem efter gosstunderna.
Bus blir bara mer och mer silver så han ska ställas som silver på Ängla. Blir intressant att se hur det går.
Sara

låter jätte härligt :) Bilder? (A)

Här har vi också helt underbara vinterpälsar, ända sen dom bytta till vinterjacka så har Saga och Saffi vart helt silkes lena, när man ska klippa klorna på dem så drar dom lätt bort sin hala tass ur min hand hehe. Rasmus är lite mindre mjukare men har väldigt lång och glansig päls=). Ska bli så kul att få se Bus Live
, Saga är vell släkt med honom.
# 1 Får se om jag kan få ta några bilder på dem.
# 2 Ja minst halvsyskon är de ju. 
Sara

Här hemma har det också bytts päls för fullt. Man kan inte låta bli att ha dem i ansiktet för de är så silkesmjuka. Och Snuffe som är semi-angora springer ju runt här som den värsta fluffen och stilar för alla andra: Kolla på MIN päls då!
De är verkligen som underbarast i vinterpäls, helt klart!

Ar det bara Nisse som gatt fran silkesmjuk till svinto?
Och Loki ska vi inte tala om, han ar ju nastan harlos pa vissa stallen dar palsen inte kommit fram an :P Han har tussar med bara underull, och tussar med bara tackhar utspridda over kroppen haha.
// Amanda
Här är Avi mjuk och mysig, men Phoenix verkar inte ha fattat varför man ska byta päls. *suck*
Paulina
Mina tycks inte ha fattat att det är dags för pälsbyte, den enda som verkr börja byta är bilbo som fått jättefin svans nu o allt :) (o han bytte knappt förra året pga insulinomet!)

Här har flickorna bytt till den allra vackraste vinterskrud.
Silkeslena och mysiga och jag har lyckats städa ut all päls de tappade.
Salami är lite sen av sig och har nyss börjat fälla, men varför skulle han behöva tjockare päls. Det räcker så bra med späcklagret =))
När han är helt avslappnad känns det som att ha en gigantisk aladåb i famnen =))
Whihiii! Kollade i hårbottnen på Phoenix och han är grå, vilket han inte var för en vecka sedan. Pälsen kommer! =)
Paulina

#3 Kul att träffa sina illrars släkt/kusiner/halvsyskon m.m.
Kommer det några bilder?
#9 Hejja hejja Phoenix!
Ooops… Har haft fullt upp med alla förberedelser så jag har helt glömt av att ta kort. Får ta på fredag när det är ljust, i morgon hinner jag inte ska ju shoppa det sista till Ängla då. 
Sara

#11 hehe det är lungt=)

Här hemma är det flertalet som har skiftat, bara Sol och Tengel som ligger lite efter.
Å andra sidan är de ju äldst, så de skall väl släpa lite ;)
Silke är så himla fin nu, gör verkligen skäl för sitt namn :)
Han åker upp i famnen hela tiden :) och ser alltid lika uppburrad och nyvaken ut :D

Alltså, jag kom nyss hem från jobbet och ska strax gå och lägga mig…pussar på smålusarna innan jag stände sovrumsdörren och upptäcker att Lakrits är grå på huvudet!! Hon var fasiken inte det när jag åkte, klockan 21 igår…vafaisken?? Jag kan ju lika gärna stanna hem från Änglaillern, mina ser helt wacko ut båda två…den ena är fläckig…å den andra kolsvart med ett grått huvud….
Haha, ja mina viltisar är oxå grå på huvudena. Typiskt vinterpäls.
Sara
Hehe, det känner jag igen ;) Avi har ett streck grått ovanför ena ögatn upp till örat. Ser ut som man har spillt lite olja på henne. Hoppas det går bort.
Paulina

Saga har fortfarande sin gula "färgade slinga" trodde den skulle försvinna nu när hon bytt till vinterpälsen men ikke=/
#17 Haha, jag tror Avi måste tjyvlånat datorn när jag vart på skolan och blirit inspirerad av Saga, eftersom hon nu skaffat egen rand. Tyvärr blev den ju inte gul, men hon verkar nöjd ändå ;)
Paulina

#18 Haha verkar som att Saga har dåligt inflytande på Avi