buuur
Så..nu har vi köpt en..ja vad ska man kalla den, utställningsbur kanske, till lilltjejen..de e precis lagom för en iller..kanske ev. två men den funkar nu iaf..påminner mycke om buren från jula..MEN ;) ja fick den för endast 376 kr =)=)=) är grymt glad och ser fram emot att inreda den..undrar bara vart fasen jag ska få tag på de färger och tyger jag vill ha…undrar nu vad ni fått tag på era alla fräcka tyger? ska jag kolla lokalt lr finns de typ kedjor som har bra tyger?
ska lägga upp bilder så fort ja köpt en digitalkamera..har hittat en för endast 1000 spänn å delar ja me pojken blir de ju 500 :P
Ibland brukar jag köpa filtar på ikea, jysk i fleece. Det är oftast billigare än och köpa per metervara.
Någon annan kanske har något tips. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
på rusta har de också filtar för 29 kr :)
Ja rusta ja hur kunde jag glömma det. =)
på öb kan det finnas också, vi köpte "bebisfiltar" där för typ 10kr st. fast de har jag inte kvar.
var ju så dum att jag gav bort dem.
På rusta brukar det ju finnas också som sagt. :)
Hmm kanske skulle ta mig en tripp till Rusta i veckan. =) Och ÖB kanske. =)
Rusta här i stan har väldigt bra filtar och sånt=) Men annars har du ju bla Hem & Hobby mitt i stan…

Jag brukar gå på secondhand affärer och köpa mysiga bebisfiltar till illrarna. Det kostar ca 5-10 kr styck då. Då har man många att byta med när de börjar lukta.

på rusta har jag redan varit och köpt en massa filtar =) men kräsen som jag är så vill jag inreda buren i allt å samma färger..de ska va svart/vinrött..har ju fått sååå mycke inspiration från er alla!! =) så det är ju erat fel :P men imon blir det ÖB och på måndag Hem & hobby..så ja tackar!!! =)
Just de! Du vet typ på samma gata som Yap., Eurobaguette och dom finns det en asbra tygbutik!:) jag vet inte om den är kvar, men det fanns mängder av tyger där.=)
jag har köpt alla tyger här i Mjölby eller i linköping. Ibland har dom rea på "konstiga tyger" så som tigermönstrat och lurviga tyger och då får man passa på! jag har gjort inredning till min bur 3 ggr och varje gång har tyget gått på ca 500.-… Så det blir lite dyrt- men då kan man köpa kanske 2 vanliga tyger och ett lurv och det blir snyggt!
Sajtvärd på Iller.ifokus