Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 504 ggr
Norrskenets
0

Lite mysiga bilder =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigare idag testade jag en tröjja som jag fått som passar Rasmus, så jag tog på honom den utan någon som helst protest från honom också även en tomteluva men luvan va för liten så jag fick hålla i den hehe

Hursomhelst, när jag skulle börja fota honom så märkte jag..att han hade somnat =p

[IsabelleA]
0

Hihi, han ser värkligen ut som tomtefar med skägget (hakklappen). Sötnos!

Norrskenets
0

Den fina tröjjan=)

Norrskenets
0

#1 hehe hrrm…han har ingen haklapp=p det är hans som är lite kraftig… kommer ett filmklipp snart så då får du se på slutet att han bara är en viltfägad iller hehe. Tur att min tjockis inte är i närheten, han skulle nog bli sur att jag säger att han är kraftigTyst

nästa bild, här ser ni "skägget"

Norrskenets
0

Fortsätter att sova efter fotandet i mitt knä

[IsabelleA]
0

Hehe, Här hemma kallar vi det Vintertjock Skrattande Damen här bygger på sig ordentligt Oskyldig

Norrskenets
0

#5 heheSkrattande

Närbild

Norrskenets
0

Tlötter

Norrskenets
0

Ett filmklipp när han ligger som sover med tomtedräkten, har ni ljud på datorn så tryck på det så hör ni hur han snarkar.

http://www.youtube.com/watch?v=FgXqqO42WNg

Norrskenets
0

Sista bilden, mina tre älsklingar sover ofta tillsammans. Rasmus verkar iaf stormtrivas mellan sin mamma och kompis=)

Saga85
0

Om det inte hade vart för snarkningarna hade jag nog tagit honom för en livlös iller!

Charmig nisse det där! Avskyr egentligen julsaker, men en liten tomte-Rasmus skulle gärna få pynta mitt rum ;)

*f.ö. så lärde jag mig genom det här inlägget ett snabbkommande. Tog ett tag innan jag fattade varför hela första stycket blev till stor text, kom sedan på att jag tryckt CTRL+! Man lär sig något nytt varje dag ;)

Norrskenets
0

#10 hehe ja jag kommer ihåg första gången jag mötte på "illersömn" och fick lite panik känsla av att illern va död men nu efter alla dessa år så han man vant sig hehe;)

Ja så otroligt, charmar mig varje dag hehe. Jasså, julsaker som är så mysigt=) hehe du kan ju alltid sätta upp en bild på honom på väggen;)

hehe jaha okej. ja som du säger, man lär sig något nytt varje dag=)

MimmieM
0

Men Oj, vad matar du Rasmus med, späck och bebisar? Skrattande

De där snarkningarna är ju försöta. Jag har 2 snarkande herrer här hemma. Bosse väcker mig på nätterna med sitt ynk-snarkande.

Carpe Diem

Saga85
0

Man undrar lite hur det kan vara så sött när ett djur snarkar när det är hemsk när en människa gör det, hehe. Jag älskade vår första katts högljudda snarkande, men stör mig så fort en människa gör det ;)

Soffi
0

Vilken underbar film! Killen har ju däckat totalt och bara ligger och snarkar lite sött. Charmig Rasmus. :)

Norrskenets
0

#12 haha jag tyckte vell att barnet som hälsade p honom försvann helt spårlöstFörvånadFlört  hehe jamen det är ju så mysigt, hade kunnat lägga mig och somnat bums till det där ljudet.

#13 hehe ja det är konstigt det där, djurs snarkningar är sövande/lugnande medans männsikors bara är irriterrande hehe.

#14 Tack. hehe ska hälsa honom det, då blir han nog glad=)

Manfred2
0

Jiises va stor han är :O hur mycke väger han?

Norrskenets
0

Ska se, går och väger nu=)

Norrskenets
0

hrmm…han hade visst gått upp lite sen sistOskyldig

vägde honom den 29 okt och då låg han på 2.174g (2.1kg)

och idag väger han 2.240g (2.2kg)Förvånad

Bogey
0

#10 Håll ner CTRL tangenten och skrolla med skrollhjulet på musen så får du se. Ännu effektivare än CTRL+

_____
Bogey

Norrskenets
0

Puttar upp så Manfred2 ser hur mycket "lillen" väger.