illerträff i stockholm?
hejsan!
jag är så sugen på att få träffa illrar igen, (var några år sedan) och undrar om någon i stockholm tänkte ha en träff snart?
jag har ingen egen men är inne i illertankar, så det vore jättekul om någon kunde knåpa ihop något!
Synd att du missade min träff som var för ett par veckor sedan. Vi hade jättetrevligt. Har väl tänkt att ha träff igen, men inte förrän till våren. Däremot så är man hjärtligt välkommen hit och hälsa på om man vill träffa/klappa ett gäng illrar! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Jag är helt på att ha illerträff i stockholm! Det skulle bli min och illerns första isåfall. :D
vad kul med så snabba svar!
jag läste precis om din träff i oktober och bannade mig själv att jag inte blev medlem här tidigare..
finns det många illerägare i stockholm?
skulle gärna hålla en träff, men jag bor så knasigt till att den knappt går några bussar ut till mig -pust-

va kul, kommer jättegärna och hälsar på!
har praktik nu i 3 veckor i bålsta, men efter det kan jag i stort sett när som helst!
kan pm:a dig när det närmar sig?
Kolla på www.illervanner.se dom brukar ha träffar i stockholms området.

jag är också på en träff i stockholm :) är från uppsala men stockholm är inte längt liksom :P

jag kan nog tänka mig nått också… men inte här=) Min illrar är bara brutalt elaka mot andra när dom får besök.

ååh jag och Ior vill träffa andra illrar också!! :P

#10 hur gammal är ior? han va helt tokigt söt måste jag säga också skarattade så jag grät åt bilden med vodkan XD hahaha..

#11 hihi tack, jo han är jätte jätte busig också det är tur att han är så söt annars skulle ha blivit utslängd från fönstret för lääänge sedan :P
få se Ior är född 27 juni då är han drygt 18 veckor, typ 4 mån..:)

hehhe dom små charmtrollen :P
när jag och sambon tittade på dina bilder (va tvungen att visa vodkabilden =D ) och konstaterade att han är väldigt lik våran chippen :)
då är han två månader yngre en chip :) praktiskt.