Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 356 ggr
Tesan
0

Illerpojk köpes

Vi söker en illerkille till som kamrat till våra två andra illrar, Egon 4år och Kerstin 4mån. Våran hona Berit gick hastigt bort och dom skulle ju vara 3…

Erbjuder ett hem med massa kärlek o bus, campingsemestrar m,m. Självklart springer dom lösa i lgh!

Snäll o rumsren, busig o glad inte allt för långt ifrån gbg då vi bor i kungälv!

Hör av er!!! 0303-15580

Mvh/ Therese

Roxanne
0

Åhh önskar jag också kunde skaffa en! :) snart kommer alla kullar igång :) Det återstår att se….

spänningen stiger… :O

haha skoja ju bara :P :D Hoppas du hittar nån tess, (Jag antar att du heter therese eller någonting åt det hållet) :D:D:D:DSkrattande

ThereseBergqvist
0

Varför just en kille?

Finns iaf en 4mån tös som skulle behöva ett nytt hem.
Se under "En liten tös behöver nytt hem"

Tesan
0

Tycker om när dom e lite större o gosigare, några ungar hade jag absolut inte tänkt mig så en kastrerad går kanon.

Så hör av er om ni vet någon, har ingen data på helgen så jag kan endast nås på tel. 0303-15580Glad

holtz
0

jasså..är det en kungälvsbo?! ;)

sarae
0

yup! fler folk nära göteborg! jippii! Nu får du allt flytta hem Holtz ;)

holtz
0

ah, det är nästan så jag får lust till det =) men jag har ju nära till anettes shop nu :P å e ju bara en tågresa bort från götet ;)

sarae
0

moooahhhaha ja att vara nära amhs e guld värt….men oj va mycket trevligt illerfolk i gbg du missar hihihi…nej men som sagt det e ju inte så lång med tåg….hoppas vi får se dig här snart!

holtz
0

funderade på den träffen som kommer snart..men hon är ju inte vaccad..å fasen va nojjig ja blir..haha..sen så kommer vi ju hem till jul..kan ju inte sitta här själva :P

Roxanne
0

#3 då tycker du ungefär samma, jag vill cokså ha lite att ta i :)

Faxlin
0

Låter som om du skulle behöva träffa lite större töser Roxanne. Vänta tills du fr se min Nikita så får du se att det finns honor som är större också. Och synd att du aldrig han med att träffa Kiara, min björnhona.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

wiii Kul att du bor nära gbg :D