Tråkigt?
Någon mer än jag som bara sitter och har tråkigt en fredagskvällkväll?
Har ju iofs tittat på idol, det var skojj =) Och han Carl-Einar Häckner (var det rättstavat?) är ju för rolig han.
Mina f.d klasskompisar (iofs gick vi i samma klass i nian senast) kom förbi förut, de skulle ut och svira, men jag orkade helt enkelt inte hänga med. De blev mäkta impade av Melwin, de tycke att han såg farlig ut :P
Mitt ex/bästa kompis är på kalejs hos nån släktings flickvän (?), så jag sitter här helt ensam och känner inte för något annat än att bara skriva av mig.
Jag kan inte ha Melwin i mitt knä!!! Jag la honom där nyss, och det kändes som om jag hade brännt mig på en ugn eller något, men det är mysko, för han är inte varm, det är jag som är (?)
Har varit ute på promenad några gånger nu, satan vad mycket folk som snackar med en bara för att man har en illler :P
Alla undrar vad det är för något och sen drar de lite i sina hundar.
Gollum hängde med oss idag när vi gick. Det var jag, mamma, Melwin och Gollum =)
Melwin började jaga gollum, det var skitkul :P Och Gollum blev rädd som få, men sen gick han fram och skulle nosa iallafall FAST han vet att Melwin ska nosa tillbaka, och så fort melwin tar ett steg mot Gollum så flyger kattstackarn i luften :P
Haha, jag behövde skriva av mig lite :P
golf.ifokus.se

Hm, ni har tillräckligt tråkigt så ni kan halvläsa det jag skrev, men inte så tråkigt så ni kan säga det? :D
golf.ifokus.se

jag har oxå trist thessan.. är nu på forumet och sitter och läser en massa inlägg.. är helt fast 
Och Indra har gått och lagt sig redan.. hoppas hon vaknar snart!

jag sitter också och läser en massa, men har typ redan läst allt nytt nu, ingen skriver ju något nytt :P
golf.ifokus.se

Jösses så tråkigt du måste ha Thessan.. på en lördagskväll (?).. haha.. det är ju FREDAG idag. ;-)

haha, ja att blanda ihop fredag och lördag är lätt.
Själv har vi nyss suttit och tittat på film ihop. Nanny Mcphie. Någon som sett den?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har sett den, den är riktigt bra.

Jag tyckte också den var bra. Riktigt bra faktiskt.
Audiatur et altera pars

den vill jag också se =) kolla kolla freeedag =) nu är det lördag =)
golf.ifokus.se

Japp nu är det lördag. :-)
Audiatur et altera pars
Yes äntligen en helg som jag är hemma och bara är på.
Har varit ute och rest 3 helger i rad och måste säga att det känns skönt och inte göra något över huvud taget.
Vad ska ni hitta på idag?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, den här helgen blir rätt lugn. Gubben ska större delen av tiden laga bilar åt folk. Sedan ska vi bara iväg en sväng och kolla på häst. Men annars blir det lugnt som sjutton. Bara måste gravera dock. Så jag kommer inte vara inne mycket.
Audiatur et altera pars

idag ska jag slappa lite och måla geller, och imon ska jag till öland och bada i köpingsvik, äleklina och mellösa =) ska nog bada idag med, i skärsjön =) och SJÄLVKLART ska jag busa med melvin =) vi ska nog ut och gå, han kanske vill hänga med mig och titta när min bror spelar fotboll? =)
golf.ifokus.se