Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 652 ggr
tess860110
0

ÅsaF.....

Måste bara säga att denna sida är helt grym…

Om du behöver hjälp med något, Har du svar efter bara minuter… Och så roligt med en sida där såå många hjälps åt också…

Om du bara vill dela med dig nått kul, eller info.. Finns ju allt här!!

Mycket glad att jag hittat hitSkrattande

Mindre glad är väl kanske sambonRäcka ut tungan, tycker att jag nördat "iller site" För mycket nu tror jag, får nog göra honom sällskap i soffan nu..

sarae
0

Hihi ja denna site är toppen! Åsa, Madde och Therese ni e underbara! Å alla ni andra på forumet!

Men den e starkt beroende framkallande däremot….i framtiden kanske vi ska starta en tillhörande avvänjnings klinik så att vi alla kan återanpassa oss till samhället Flört

tess860110
0

HAHARäcka ut tungan

sarae
0

…vi skulle kanske till och med kunna tjäna lite pengar på det…hihihi å då kan vi köpa massa mer illrar hihi  Räcka ut tungan

[tiiia]
0

#0 jepp superbra sida Skrattande

domiino
0

håller med till 100%..enda problemet är att den är beroendeframkallande så det är lätt att fastna här inne =P

Velsan
0

min kille säger samma sak, att jag bara sitter å datanördar, "du har suttit där så länge nu så du borde ju ha hunnit läst allt som står där, fattar inte vad som är så kul!"

sarae
0

det som är så kul är att det kommer nya inlägg hela tiden…hihihi…man bara måste trycka på "ladda om" knappen Flört

Madde
0

Jag måste oxå hålla med om allt som skrevs i inlägg 0. Här inne kan man få svar på ALLT. Det är det jag är ute efter när jag är på ett forum + att det går fort och få svar oxå. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

GeneradMen vad gulligt sagt. jag tar det som berömm att den är beroende framkallande :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Velsan
0

min kille gillar inte heller den här sidan, han e på mig så fort jag loggar in "fan va du e datanörd, de e eju ingen som skrivit sen du kolla sist" "illerjävel.se" :P

Madde
0

Jag är inne för det mesta när jag är hemma och chrille skulle inte våga säga något illa om iller.ifokus då han själv är lika illergalen som mig. =) bara att jag är ute oftare här än han. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Här hemma tuggas det konstant om att jag är inne för mycket på iller iFokus. Sedan tuggas det allmänt mycket om datorn över huvud taget. Men om jag sitter och spelar med honom då går det bra.

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#12 aha så du har det så du också :)

Faxlin
0

#13: Säkerligen mer än vad ni andra har:-)
Min är verligen pestig i bland, eller oftast. ;-)

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#14 haha är det mer så hos dig än här hemma så har du det illa Flört min kommer och stänger av datorn för mig när jag "nördat för mkt vid iller.ifokus" haha.

Faxlin
0

#15: Ja här stänger han inte av datorn. Men han bråkar så mycket att man inte klarar av att sitta kvar ändå.

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Äh, ni har inte fått ordentlig pli på era karlar. Man skaffar sig karlar som antingen skiter i att man sitter vid datorn eller en som sitter lika mycket  ;-)

Jag har i vilket fall av dessa inga problem med att få sitta vid datorn. Vi har alla varsin dator också, det kanske också gör sitt?

Faxlin
0

hmm, kan ju inverka på det heöa. Men tror inte att min gubbe skulle vara näjd ändå. Jag lyckas sällan göra honom nöjd kan tilläggas.

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#17 det är ju det som är det komiska i det hela, min sitter ju och spelar spel mer än vad jag är inne här. han säger att han inte kan förstå hur kul det kan vara att sitta inne på ett forum hela tiden Räcka ut tungan han har ingen aning Flört vi har ju också varsin dator vettu ;)

Faxlin
0

haha, du får leta fram ett forum som passar honom, så ska du få se att förståelsen kanske ökar. :-)

Audiatur et altera pars