teckning
Just för tillfället så kan vi inte se ditt kort. Men som det ser ut på det lilla kortet du har och de i fotoalbumet så är Dior viltfärgad.
Men då kanske vi kan få lägga in ett kort på dior i våra artiklar så att folk ser att din illers teckning oxå är med. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag tycker inte det ser ut som att han har någon speciell teckning. Han ser ganska lik ut med min Hapsis på dom bilderna du har i ditt fotoalbum (fast mörkare).
Ja teckning har han ju inte utan han är en viltfärgad.
Du tänkte säkert på tomteteckningen som finns eller var det någon annan sorts teckning?

jag tycker det ser ut att han har även mindre mask vad min Hapsis har.
personligen tycker jag att det antingen ser ut som att han har en jääätte stor mask eller saknar den helt. för han har ju inget ljust i pannan
Då ska du se benjamin. han har ingen mask alls. =) heheheh Fast han är pastell tomte

Dior har ju mörkt över nästan hela huvudet, Melwin ser ut som en tvättbjörn tycker jag =)
golf.ifokus.se
jo lite grann faktiskt :)

Men ibland ser han ut som en surikat, brukar Dior och stå på bakbenen och spejja?
golf.ifokus.se
japp :) jag tror att det är ganska så vanligt faktiskt :) jag tycker att Dior ser ut som en surikat när han står på bakbenen också :)

Det tycker jag är bra, att de ser ut som surikater alltså. När jag är på ölandsdjurpark så blir jag alltid helt förälskad i surikaterna =) senast jag var där hade dom bebisar, och en bebis kom ut och ville ha min macka =)
golf.ifokus.se
En liten sak om villtfärgade illrar:
Det kan skilja mycket i färg på dom. vissa ser grå ut (är inte silver för dom har svarta och vita strån- en ljus (grå)viltfärgad har bara grå/mörkgrå strån) medans andra ser nästan svarta ut. Det kan skilja mycket på mask. vissa ser ut som Dior som har en väldigt hög mask medans andra nästan saknar mask (kan skilja mycket mellan sommar och vinter). När dom har tomteteckning så har dom alltid vitt på tassarna!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Mycket bra förklarat Jossan. Och kanon att du hade bilder som så tydligt visar vilken stor skillnad det kan vara på sommar och vinterpäls.
tack så jätte mkt :) nu har man lärt sig ngt nytt igen :P
hade tyvärr inga bilder på pegasus från första vintern.. då kröp masken ner ännu längre.. vad bra att ni förstod lite av mitt försök att förklara iaf!! =D
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tycker han ser ut som en kampiller ;)
#13: Jättebra att du visade sommar och vintermask. Vilken skillnad. =)
#1 det får ni gärna göra. bara att ta den bilden som ni tycker passar bäst ifrån mina bilder.
Vad bra Tiiia. Hade helt missat ditt inlägg. =)