Hittade en länk
med så fina bilder.
Kanske någon av er här som den tillhör.
Men vill dela med mig

Verkligen jättefina bilder! Tänk om Skorpan kunde va still 1 sekund så man hinner knäppa :P
Det var riktigt fina kort på illern. =) Superduktig fotograf. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Svenska Illervänner brukar sälja dom där fotona på Djur-mässor :).
#3: då måste de veta vem fotografen är??
Japp

Några av bilderna påminner om en bildserie jag gjorde med just iller för 2 år sedan.
Här är huvudsidan till fotona: http://www.zodor.net/illerlyan/
Kanonbra sida!

sånna bilder har jag hemma! beställde dem för ca 2 år sedan…tyvärr hade vi en olycka för ett tag sedan: Iller + glas med saft + fotografi….så ni kan ju gissa vad som hände….får nog ta å fixa ett nytt för de är helt under bara!!!
Låter som min dator nyss. =) Xac + Cola + Dator = totalhaveri. =))) Nä så illa gick det inte men det är ju aldrig bra med dryck jämte en dator, så nu har man lärt sig något igen att iller, dricka och dator inte mixas så bra ihop. =)

haha, det lät annars som allt man behöver här i livet. ;-)
En läsk, en iller och en dator. Fast som sagt var, de ska kanske inte mixas ihop. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det är Jennie Sandahls sida. Henne känner du med Åsa =) Hon bor i Andersberg ju, har inte hört från henne på länge dock….
Amor vincit omnia
hrm…man behöver inte ha iller för att det ska bli fel
…det räcker med sara+dator+juice….å så dog den datorn….

#11: Ja jusst ja. Undrar vart hon tagit vägen. hmm, vi får åka och våldgästa henne någon gång Veronica. ;-)
Audiatur et altera pars
Var ligger Andersberg för oss som inte är så haj på Geografi. =)

Andersberg ligger i Gävle. Typ stadsdelen som gud glömde:-)
Nejdå, så illa är det nog inte, har själv bott där. ;-)
Audiatur et altera pars

Hm…denna sida har jag sett för flera år sedan när jag sökte fakta om iller. Den verkar ju inte vara speciellt uppdaterad?? Månadens cause bild är ju samma som jag såg då för några år sedan!?

Nej den är inte speciellt uppdaterad tyvärr. det är nog det som gör att man slutat gå in där. det händer ju liksom ingenting där längre.
Audiatur et altera pars
Ska man ha en sån sida är det inte fel och uppdatera den med jämna mellanrum. Annars blir det att man slutar besöka de sidorna. Tyvärr.