Bilder!
Här kommer ett kollage på Frodo som Jossan har gjort åt mig, (du är grym!!!) jag som alltid får så dåliga bilder ;)
en till bild
försöker lägga in fler bilder men det blir bara error, kanske e lite mysko, så jag testar senare :)
Tack! Hade ju inte direkt så många bilder att välja mellan.. Men, men, vad gör man inte för en snäll HannaPanna!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan haha, jag är glad för minsta lilla, alla mina bilder ser man bara nåt suddigt på som liksom liknar en iller..kanske ;) tack igen gumman!
Så är han ju så otroligt fin med Frodo *vill ha, vill ha, vill ha!!*!! Har visat bilderna på min mobil för massor av folk… Alla är lagom trötta på mig! haha
Sajtvärd på Iller.ifokus
Frodo är så fin =D , Självklart dom andra också =P .

så söt :D
#11 kan man annat än hålla med??!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
sicka snyggingar! Kul att se foton, det blir man så glad av på något sätt… =)
Tacktack! Jag får ta åt mig att illrarna är fina o Jossan får ta åt sig om att bilderna är fina ;)) ajg måste fasen köpa en grym kamera som är lättare att ta kort med, min e så seg att illern hunnit springa 5 meter innan den hunnit ta kortet :)
#15 håller med! Vi får väl köpa en vrålbra kamera och ha delad vårdnad… blir så dyrt ju… ska ta o köpa en innan jul har jag tänkt. är så mycket som pengarna måste räcka till bara..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#16, ge inte Hanna griller i huvudet nu. Vi behöver pengarna till ny bil 
#16: *gnugga händerna* vikken bra idé *flin* vi får ha den varannan vecka liksom haha, köpa en såndär värstingkamera för typ 20 papp ;)

aww va söööt frodo är! jag är svaaag för mörk iller med mörk nos

Frodo är en snygging. Vems är han?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hanna (emoflickan) med pojkvännen joel är stolta ägare till frodo… än så länge… Mouhahaha
Sajtvärd på Iller.ifokus

Okej, tack Jossan, då vet jag. Hmm, undrar om vi kan stjäla honom i hop och så har vi delad vårdnad? hihi
Audiatur et altera pars
MIIIN! ;) men som sagt, jag får lida för att ha en sådan snygging det ska ni veta ;) han kör i 180 5-6 timmar i sträck o sen är man SLUT ;)
Vilka fina bilder Robin!! :)

#25: Är det du eller Frodo som är slut efter 5-6 timmar? hihi
Audiatur et altera pars
Jag haha, han kan hålla på hur länge som helst ;)

#28: Låter som en riktigt härlig iller tycker jag. ;-) Så du ser, inte bara snygg utan uthållig också. Hmm, inte ofta man hittar de egenskaperna hos en kille. :-)
Audiatur et altera pars
Jättefina kort emoflickan och borgarn. =)
Kort på illrar kan man aldrig få för mycket av. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.