Det är vitt här!
Nu snöar det riktigt, alldeles vitt=)
Ska se om jag kan få en bra bild från balkongen, alldeles för frusen för att gå ut nu hehe
Nej!!! Då kommer det snart hit :'(
Mysigt ! :D
Pratade med killen, där hade lagt sig och fortsatte. Längar som en tok hem nu, sitta här nere i surblåsten kan sörlänningarna göra själva ;)
Paulina

#1 Det är bättre med snö en snorhal is;)
#2 Otroligt men det lär va bort imorn=/
#3 Jasså, kanske ligger kvar bättre där när det är mer innåt landet jämnfört med här, eller va tror du? hehe ja man vill hellre ha snö än det råa kylan, skridsko bana till väg och kolsvart så det är skönt att det snart blir lite ljusare=)

naaaaaajjjjjjj….. vill inte ha snö nu.
Det har precis börjat bli minus grader här på kvällarna. Just nu ligger det på 3 minus.
Men kort vill jag gärna se =)
#4 Antagligen försvinner det snart, men det har fallit ett par gånger nu redan. Hoppas bara vi får bra tjäle i backen, och att det sedan bygger rätt så väglaget blir bra. Förrförra året var väglaget katastrofalt, isbana så man inte ens kunde gå på landsvägen utan att halka. Massor med avåkningar den vintern, nya spår i diket varje dag (japp, jag var en av dem)
Paulina

Nu har jag knäppt kort från balkongen(vill ikke gå ut bbrrr)
Vart ganska halvmörka bilder då det är så pass mörkt ute men hoppas ni ser snön iaf;)
bilder kommer alldeles strax

#5 hehe det blir skönt när snön kommer, blir en helt annan kyla=)
#6 Ja det gör det säkert men snart så;) jasså, va det du som gjorde alla dom spåren ut i diket;9 hehe nä nu va ja dum

Oj, så galet det känns. Här har solen skinit hela dagen och det har nästan känts som vår i luften istället.

usch usch usch…..
Men men det kanske är trevligt. Var ju länge sen då det kom rikltigt me snö till gotland.

#17 Hoppas själv på en riktig jul med rejält med snö upp ovanför knäna;)

Nog för att jag älskar snö så att man kan få åka bräda men oktober tycker jag är lite väl tidigt. Jag väntar fortfarande på det fina höstvädret som inte verkar vilja komma. När det är lite småkallt och solen lyser klart på himlen, det är härligt =)
Här har vi oxå blivit varnade för snö och halka så jag håller mig inne så mycket jag kan…

#19 Jag fick som tur n ganska fin höst här uppe, massa fina höstfärger på träden.
Snön ligger fortfarande kvar så jag ska se om jag hinner gå ut med tussarna och knäppa lite kort, ska bli spännande att se hur Rasmus reagerar
Åh vad mys! Här hemma så har vi bara frost, höll på att halka flera gånger påväg till tandläkaren imorse, haha! :'D
JAG VILL ME HA SNÖ

#21 hehe okej, det kommer nog till er snart då också=)
#22 Det kommer nog till dig också ska du se=)
Jag önskar att det kunde komma snö över jul här oxå! Från 1:e advent till efter nyår är lagom.
Sara

#24 Jag hoppas det jag också, man vet aldrig med klimatet som blivit..tro det va förra eller förr förra julafton som jag firade jul hos mina kusiner i katrineholm och då va de inge snö..vart så deppig och hade inte alls lust att äta julmat..kändes för konstigt på nått sätt.
#25 haha va sött=) Snygg färg på jackan, har dille på mörk bruna kläder just nu haha;)

Det snöar här också!!! =)
golf.ifokus.se

#27 Jasså=D Va kul!

#29 Härligt!
#27/29 Bilder?=)

Det var vitt här… en liten stund…
Igårkväll var det vitt på marken men när jag vaknade i morse så hade det försvunnit och det regnar snöblandat. Fan, jävla skitväder =(

Det är borta nu =/
golf.ifokus.se
Så, nu har det blivit vitt här i Falun också. Kramsnö, kanske att man skulle bege sig ut och göra en snöiller om det slutar blåsa. Slängde ett par snöbollar på min granne inatt när den precis lagt sig (som tack för att han gav mig cigaretter). Snön är fin. Om man sitter inne.
_No way! Yes way!

#31/32 Här ligger snön fortfarande kvar, trodde att det skulle försvinna. Har även snöat imorse.
#33 hehe va snällt att tacka med ett par snöbollar=9