Ferretcouture
Den 25:e September så görs en beställning till Ferretcouture. Alla som vill va med och beställa får jätte gärna göra det. Jag kommer ta med sakerna till IT den 7 Oktober i Skövde.
Här är adressen till sidan www.ferretcouture.co.uk/
Betalning: Man får sätta in pengar på mitt konto, innan beställningen görs. En säkerhet för mig så att jag inte behöver lägga ut och sen ångrar folk sig. Frakt och moms tillkommer. Jag har skrivit ett mejl till ferretcouture så när jag får mer exakt prisinfo skriver jag det i den här tråden.
När man vet vad man vill beställa får man gärna skicka ett pm till mig med alla information.
Lite exempel på vad visa saker kostar i svenska kronor.
9,99 pund = 130,06 kr
12,99 pund = 178,21 kr
19,99 pund = 274,25 kr
28,99 pund = 397,72 kr
32,99 pund = 452,60 kr

Jag är med..
Ne är du :p hihi

Har du kollat upp att det är pund som gäller?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, dom har ju pund tecknet efter alla priser så annars vore det väl konstigt :)
Det va jag som blanda in euro. När vi kolla på forex stod det euro på uk. Men nu har jag haft hjälp av -eM- som hjälpt till att få rätsida på allt. Så det är pund.
vilka fina halsband, men lär ju inte sitta länge på en iller:P
men visserligen jaha_ja har väl ett halsband på sin tjej.. isf vilken färg på diamant halsbanden skulle va snyggast på en viltfärgad tös, röd, svart eller guld?
den svarta selen med diamanter va jag bra sugen på också, men som nån sa tidigare e de kanske bättre med en vanlig sele å ett häftig halsband istället. hmm.. fanns mycket kul på den sidan… *kikar vidare*
Jag ska kolla upp det där om det är något jag är intresserad av. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Urk, vilka priser.
Är de inte väldigt dyra? Eller man har blivit bortskämd av Anette och hennes betydligt humanare priser? Jag skall titta runt lite och se om jag hittar något som jag bara måste ha.
egentligen e det inte så dyrt (för engelsmännen) ,men pundet har ju stigit så förb****t så det blir dyrt för oss svenskar…suck

Jag ska inte till IT, men om jag blir sugen på något, kan du skicka det på posten då eller är det lönlöst att kolla runt? :D
golf.ifokus.se
Kan man skriva här om det är något man vill ha?? Jag skulle ju så gärna vilja ha en hood-tröja till mig själv (ja, någon gång får man vara självisk!!)!! FERRET N BONES HOODY size L, black/white!… kostar ju bara typ 300:-… Jippie säger min plånbok!! tur att det är lön till tills vi åker dit!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Ja jag kan skicka dom till dig men kom ihåg att det blir en till fraktkostnad då.
#10 Ja det går att skriva i den här tråden vad man vill ha. Svarar på ditt andra inlägg i den andra tråden här.
"en på det jag ska beställa så står det: Please allow 2-3 weeks for delivery as this item is especially ordered for you!… Då kan inte jag vara med att beställa väl?" Om dom gör så att det skickas för sig efter det andra så går det ju. Då är det bara att jag skickar det till dig :)
Jag ska skriva ett mejl imorgon kväll till Ferretcouture med frågor. Så skriv alla frågor ni har och inte får reda på på deras sida.
Men blir det inte så att jag får betala frakten för det dom skickar senare plus frakten till mig då? Då har jag tyvärr inte råd.. jag kan bara vara med och köpa om jag kan hämta det på IT- vill så gärna ha den tröjan, men annars får det vara.. har inte råd med en massa mer frakt.. Kan man inte förbeställa den tröjan annars så att det kan skickas med resten?
Sajtvärd på Iller.ifokus
#13 Okej, jag vet inte alls. Jag har aldrig beställt från utlandet tidigare och vet inte hur det går till exakt.
Men du kan väl fråga om du mailar dom. om man kan beställa kläder tidigare, men få dom skickade ihop med dom andra grejerna??
Sajtvärd på Iller.ifokus
Det ska jag göra Jossan :)
sidan funkar inte för mig
Inte för mig heller och den andra länken i den andra tråden funkar inte heller.

De verkar ha något buggigt på sin sida:-)
Men jag hoppas det ordnar sig snart. Man måste ju lyckas bestämma vad man bara måste ha, :-)
Audiatur et altera pars
Här kommer svaret jag fått från ferretcouter JossanH och Elin. Dom svarar på hur man beställer tröjorna nu och sen skickas dom med den andra beställningen. Tyvärr har jag inte fått svar på mitt första mejl till dom så jag vet inte vad fraktavgiften ligger på.
Det går bra om du vill beställa från hemsidan nu, då lägger de undan dina artiklar sålänge. Frakten kan kombineras med nästa beställning, så du behöver bara betala en fraktavgift. När du lägger den andra beställningen så återbetalas/avdrages en fraktavgift.

Sofie: Fick du veta hur det var med storlekarna?
eM det har jag inte fått svar på än. Tänkte skicka ett till mejl så dom svarar snart :)

neeeej, varför skrev du den där förklaringen om hur mycket pund vart i kronor, nu blev jag genast deppig över alla dessa saker jag inte har råd med 

haha, jag insåg också snabbt att jag inte kan beställa det jag vill, men något ska jag ha i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
Tack för att du lagt ned din tid på det här!! Nu är det som så att jag har fått räkna ut lite i min ekonomi och jag måste köpa foder till illrarna och så måste jag ev åka in och kontraströntga Dexter och då kommer inte jag ha råd med tröjan *vill ha, vill ha, vill ha*… Sen så ska ju vi på Viking Ildern med- och där ska det betalas bensin, stuga och utställningsavgift… Mycket pengar för ett lååångt oktober…. 
Sajtvärd på Iller.ifokus
Till alla er som tänkt beställa. Jag har försökt få tag i dom då det är lite frågetecken om vissa saker men inte fått nått svar. Första mejlet skickades för över en vecka sen nu. Och det andra skicka jag i måndags. Men inget svar har jag fått än :( Jag tänkte fråga er vad ni tycker, ska vi vänta med att beställa?

Uj uj vad fina grejor! Vill ha vill ha!!! Synd att det bara är för dom rika ;P

Vad innebär detta?, Köper man saker eller? :O

#26: Jag tycker vi kan lugna oss lite. Så får vi försöka längre fram istället. Kanske så man kan gå ihop till någon träff eller annan utställning.
Audiatur et altera pars

#24 Visst är det deprimerande?
;P
Det blir ju en Illeryran då folk kommer åka dit och umgås oxå. Då kanske ni kan beställa saker?? =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.