Ålder?
haha, vill bara veta, hur gamla är ni? Jag menar, jag är nog rätt liten jämfört med er, 10 år, eller vad säger ni? ;)
Jag är 25 år i år. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

O jag blev 27 i somras…

Jag fyllde 22 i juni.
25 år, finns en tråd som bara är ett par veckor gammla där fler svara på samma fråga

den är inte ens ett par veckor gammal, den gjordes ju när jag var medlem här, och det har jag bara varit en vecka :P
jag är 19 =)
golf.ifokus.se
jag är också 19 :) men inte långt kvar till tjugo. haha jag är 19½. lol 

23..

blev 20 i maj
Blev 20 i juli ( Sofie)

20…21 snart :)
Tycker inte det spelar någon roll om man har flera trådar. =) Som sagt svårt för er nya medlemmar och kanske hitta de trådarna och då är det bättre och starta en ny. =) För frågar man inget får man inget veta. =) hehehe
jag fyller 24 på lördag! =)
#12: Då får man gratulera i förskott Emoflickan. =)
*bockar o bugar* =)

#6 haha, jag är väl åxå 19½ om det ska vara så någa… eller hmmm, 19 år 4 månader och 20 dagar :P
golf.ifokus.se

20..
17! Fyller 18 i december :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ohoo :) Jaha, då är jag alltså 9 år yngre än dom yngsta här, det är ju helt knäppt ;P
Jag e 21=)

Jag är 22 år fyllda =)
*puttar upp tråden*

jag fyller 24 nästa torsdag =)
O ja vart 19…men känner mej möjligtvis lite äldre fast man önskar sig själv yngre

Huga, nu känner jag mig rysligt gammal… Fast man är väl aldrig för gammal för att älska djur och intressera sig för att lära av andra. Och man vet ju aldrig när dottern (11 år gammal) får för sig att hon vill ha iller och då är det ju bra om jag vet en del…. Jag är hela 42 år…
Välkommen hit Cat_Malou. =) Alltid bra och läsa på sig om olika djur. =)
Tack… Jag har ju faktiskt en gång i tiden haft en iller och när jag läser här så inser jag ju hur många fel jag gjorde och hur lite jag visste…
#26: Åh då får du gärna berätta hur det var då du skaffade iller. =))) Skulle var intressant och höra. Själv hade jag iller på 80-talet och då var det inte heller som nu. =)

#24 du behöver inte känna dig rysligt gammal för jag är 45 men tror att jag har barnasinnet kvar
Jag fyller 17 om en månad ungefär, fjärde oktober =D
#28 När det gäller djur så har inte min kärlek till dem minskat, snarare tvärtom. Däremot så har jag nog mer insett att det kostar väldigt mycket så jag har inte lika många djur längre.
#27 Ja du, så värst mycket känns det väl inte som att jag kan berätta. Vad jag kommer ihåg så fanns det nog någon mindre förening som försökte få folk intresserade. Den största orsaken att jag skaffade en iller då var att jag hade hört att det räckte att ha en iller i samma rum så skulle mössen försvinna och jag hade en hel del problem med möss som sprang och åt upp maten för mina undulater. Kan meddela att det inte hjälper ett dugg, mössen blev till och med så fräcka att de sprang rakt genom hennes bur och hon brydde sig inte ens. Ja, jag visste så lite då så jag hade henne ständigt i bur och hade ingen som kunde råda mig hur jag skulle få henne bitfri. Hon kom från en jaktilleruppfödare som i och för sig var lite van så han gav mig en iller från en ganska snäll kull.
Denna sajten är en guldgruva om man vill lära sig hur det verkligen bör vara för att en iller ska må bra! Jag gjorde mitt bästa då men skulle ju absolut inte komma på tanken att ha en iller på det viset nu när jag har läst ett tag här och hoppas att fler slipper göra en massa misstag med sina illrar tack vare alla goda råd härifrån.

Tillhör visst den äldre skaran…. Fyller 40 om ca 1 månad.

23 i november

Är oxå gammal här känns det som…35 blev jag i maj….
Tur man fortfarande e 22 mentalt….
Bonzos matte Lina blev 27 i februari år.
12…jag är nog yngst…
Undrar om 12 år är yngsta ålder. =)

hähä, Toya, om du är 12 så har du mött din överman; jag är bara 10 
titta då var du inte yngst Toya. =) Undrar om det finns någon som är under 10 år här på iller.ifokus. =)

Ohoo….. har ni ingen sökmotor för sånt? 
Nä tyvärr. Sen har ju inte alla skrivit ut hur gamla de är heller så på det viset skulle det bli svårt och söka och får rätt resultat. =)

Ah, juste. Tycker det är roligare om alla skriver sin ålder :)
Det vore skoj om alla skrev sin Ålder, var de bor och om de är man eller kvinna. Det är ju inte så avslöjande. =)

Jäpp ;)

Aha, här var tråden jag missat. Jag är då 33 år gammal. Fast känner mig som 133. ,-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha, det är inte så farligt åsa ;-)
#43: nää det var inte den här tråden Åsa :P måste hitta den …
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#44: Hmm, lätt för dig att säga. Jag tycker nog 133 är rätt mycket. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tsss