Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 1556 ggr
dima
1

Iller rum inredning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Tingeling och Shenzi de lyckligaste… Å katterna med.. Den första klösmöbeln kom idag nu väntar bara en till! Med tanke på hur högt Ting klättrar annars i allt möjligt så är detta klättrande i alla fall inte lika skräckblandat för hennes matte!Förvånad Dom är så grymt smidiga och helt otroligt duktiga klättrare! Möbeln står i deras rum med alla leksaker och snart kommer det en möbel till för tjejerna att röja i!!! Tingeling va först med att utforska den nya ställningen..  Åhh va förvånad jag blev… APAN KLÄTTRARSkrattande

Faxlin
0

Ohh, där har de himmelriket av skoj båda sessorna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dima
0

#1 Dom såg lite malliga ut när jag öppnade dörren i morse och dom låg i översta huset båda två och va nyvakna!! Sen va ju nästa problem, hur kommer vi ner? Jaha matte lyfter oss, skönt för vi va lite kissis!Skrattande

Aviendha
0

Vilken stor möbel! Vad roligt de ska ha ;) Jag skulle vara för rädd att de skulle trilla ner :S

dima
0

#3 jag är rädd för att de ska trillaFörvånad livrädd! Men när jag sett hur mycke dom älskar att klättra i katternas möbel så kan jag inte ta av dom lyckan att få två egna!Skrattande Och jag resonerar så att med tanke på hur högt dom kommer annars på icke klättermöbler så är dessa iaf gjorda för att klättra i och dom har mer möjligheter! Från tex en köksö har dom ju inte nått att hoppa på om dom halkar!

Faxlin
0

#3: Dom är vana de här sessorna med att klättra högt sedan de var här. Så det är ingen fara.

Audiatur et altera pars

dima
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är lyckan gjord!!! Jag får inte ner dom ens med en sladdrig kyckling!!Skrattande Katten fick jag nyss bära ut då jag inte vill ha henne där hela natten dom har vart i ställningen i 5 timmar nu! Från att den ställdes på plats…

JossanH
0

och den ställningen måste ha kostat så jäkla mycket! bortskämda små sötingar! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

dima
0

#7 Neeee inge bortskämda alls!!!=) Jag kan äta nudlar meddans dom frossar i kyckling och grädde!!! Det är två ställningar! Köpta på tradera! Jätte bra pris, dyrt men billigt om man jämför med i butik! Skrattande Och eftersom jag inte dricker och festar lägger jag dom pengarna på djuren istället! Det blir mycke pengar varje månad som annars gått till huvudvärk och minnesluckor… (krass jämförelse)

Vattunalle
0

#8 vart köpar man den?

Faxlin
0

haha, inte konstigt de är saliga med det trädet att klättra i. Måste verkligen ta mig hem till dig och hälsa på dem snart. Ja självklart och hälsa på dig med :-)

#9: Hon har köpt båda träden genom tradera.

Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

ohh, det där såg väldigt kul ut :)

Bogey
0

En sån vill jag också ha!

När blir det illerträff i Hofors? Flört

______
Bogey

dima
0

#12 när du vill Bogey!!! Du är alltid välkommen!! Ha ha.. Vi ska väl ordna nått, få se om gävleborna har lust att åka bara!!

elinn
0

Jag kommer på studs =)

Om jag får förstås, med tanke på hur elaka mina illrar var sist ;-)

dima
0

#14 Ha ha… Dom va inte elaka! Tänk själv, stormar in massa bråkiga ungdommar mitt i skönhetssömnen.. Hur kul kan det va! Klart ni ska komma!

werner
0

Våra gjorde ifrån sig på kattställningen vi hade så den åkte ut :S

HannaM
0

Ci hade en liten kattställning ett tag, den hade ett fint krypin i botten.. där kunde an gömma kött… så det tog inte lång tid innan den åkte ut. Är lite avundsjuk på er som kan ha dom.

dima
0

Ha ha.. man ska aldrig säga aldrig men än så länge har dom i gjort nå i den!

Gustav-o-Linda
0

riktigt stor ställning ! Var köpte du den o va kostar den ?

dima
0

#19 tradera. Den höga kostade 1390 å den andra 1190..=) bra och billigt leverans till dörren