OT Märker ni någon skillnad?
Jag vet inte om ni har märkt det, men jag vet att jag medvetat gör det.
Så ska kolla läget om någon märker någon skillnad.
Ni som har varit med här lika längre som jag; här ni märkt någon skillnad på sättet jag skriver?
Förut skrev jag in i minsta detalj vad jag ville säga eller vad jag hade gjort, nu för tiden skriver jag bara en kort summering av det hela.
Får ibland känslan av att jag vill skriva som förr - in i minsta detalj, men jag antar att ingen läser/är intresserad av det iallafall, så jag försöker skriva kortfattat…
Nu blev detta detaljrikt, men i övrigt, någon som har tänkt på att det jag skriver inte är lika långt och jobbigt längre? :P
golf.ifokus.se

Har aldrig tyckt att du skrivit långt och jobbigt.

Jag skriver langt och omstandigt :P Mycket roligare att skriva da :D
// Amanda
#2 Haha, det har jag inte tänkt på att du gör =) Själv tyckler jag att jag gör det, och jag förstår om folk inte orkar läsa det jag skriver ;)
Theres; Njä, jag har inte tänkt på någon skillnad. Men det är ju bara att gå o kolla några äldre inlägg =)
På vissa kan jag faktiskt se en skillnad själv. Men det är väl så, man växer och mognar, även i skrift.
Paulina

Haha, men jag har liksom kännt som ett tvång innan att jag måste skriva exakt som det är och inte utelämna någon fakta… nu kan jag liksom skriva: "Idag gick jag på promenad med illrarna och Melwin badade i en vattenpöl" :P
Förr skulle det blivit: " Idag när jag gick på promenad med illrarna så bar jag först alla tre ner till gräsplanen där de börjar gå (ja, iallafall Melwin och Denver, Epona får jag ta på armen), sen gick vi i skogen på stigen och sen när vi kom ner på grusvägen som ligger nedanför stigen så hittade Melwin en vattenpöl. Först gick han i den sakta, sen tyckte han att den var så intressant så han gick i den och plaskade runt hela han. Epona sprang på hemvägen, och på hemvägen så går de på asfalten också =)" :P Typ MYCKET mer detaljrikt :P Och ingen bryr sig :P
Btw så var den storyn halvt om halvt påhittad… det hände väl någon gång förra veckan… idag har jag inte ens gått med dem 
golf.ifokus.se

#2 Jo, jag såg det på relationer.ifokus i dendär tråden om föräldrarnas relation till deras föräldrar. Sen kom jag på att exakt så som du skrev skulle jag också skrivit för ett halvår sedan. Nu skrev jag typ en mening istället i den tråden :P
golf.ifokus.se
Hehe, jag har faktiskt märkt… :) Kanske inte satt fingret på exakt vad det har varit bara att du verkar mer "vuxen"… ;) Om det är nåt bra eller dåligt är ju upp till var och en. Jag beter mig nog oftast inte som att jag vore 24. Varför sluta göra saker man tycker om bara för att åldern säger att man inte borde det längre.. :D
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag beteer mig oftast barnsligare än mig 16åriga lillasyster ;)
Ja, eller som jag var när jag var 16 kanske.
De sminkar sig varje dag, det orkade jag inte bry mig om när jag var 16. Då körde jag kurra gömma med dunk :P (det gör vi iofs fortfarande ibland när kusinerna hälsar på) :P
Men jag umgås visst mycket med 16åringar… vi ska till Äventyrsbadet nu och leka i vågorna ;)
golf.ifokus.se