Pixel till uppsala
Hallo alla på ifocus. Jag å pixel ska till uppsala mån-tor. Tänkte höra om någon med iller har lust att träffa oss. Här i ludvika där ja bor finns ingen med iller så han får mest träffa katter å hundar. Skulle vara kul för både honom å mej att få träffa en till iller =)
Hör gärna av dej
/Andreas

Jag bor i Uppsala men är tyvärr lite öronskabbsrädd. har behandlat mina illrar 2 ggr i år och vågar inte riskera mer smittotillfällen. Dessutom är min ena iller asocial och spoöar alla illrar han träffar medans den andra är motsatsen och är räddhare som åker på spö av alla andra besökare. Så tyvärr är inte mina illrar så värst roliga…
Kanske träder några andra uppsalabor fram, men är inte så säker på att det finns så många andra. iaf inte som är aktiva här på forumet. :-O

Vad tråkigt att dom hade skabb =/ Pixel e otroligt snäll å accepterar både katter å hundar. Han har bara träffat en iller å då gjorde dom upp sen busade dom bara =)
Hoppas d blir nån mer som skriver. Jag kan ju höra av mej nästa gång jag åker till uppsala så kan vi ju se ifall skabben har försvunnit då =)

hehe, har inte skabb nu (vad jag vet), men är rädd för att få igen… ;-) Sorry! Hoppas någon annan nappar!

jag bior utanfrö uppsala, du är självklart välkommen hit ;)
*inflikar bara lite leende* sarah, fin stavning, en eller för många drinkar? *flin*

Jag bor inte så långt från Uppsala. Jag kan gärna komma med någon av mina pälsr till Uppsala. Om du kommer och möter upp vid stationen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hej… ska man skriva inlägg 4 å 6 =)
Ni kan ju skicka era nummer till mej så hör ja av mej. Kanske kan vi ses alla 3 =) Får fungerande mobil på måndag igen.
Skriv här eller på pixelbite@gmail.com
Nu ska ja växa sömtutan å busa me han. Vaer ute på en långpromenad idag…Oki. Till affären å tillbaka ,men d räcker =)

#7: Sorry. Hejsan :-)
Att samla mig och Sarah var nog inte det bästa förslaget kanske :-)
Men det är bra att ringa på min mobil om du vill ses. 076-2669002
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det skulle vara jättekul =) Jag hör av mej till dej så fort ja får mobilen =)
Mvh /Andreas

jag bor också i uppsala… eller a 20minuter från centrum med mitt lilla yrväder om du fortfarande är intresserad. :)

#5 hahahaha, nej jag super inte varje gång jag kommer in, bara för nonchig med tangenterna;) ;)