Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 463 ggr
David
0

På begäran, en presentation

Kan ju vara artig och hälsa, eftersom jag av någon anledning missat det.

Är alltså ny Medarbetare här, men många (?) som håller till på andra iFokus-sidor känner säkert till mig.

Förutom att vara ny Medarbetare här (eller, skulle snarare kalla det praktikant än så länge), så är jag Sajtvärd för psykologi-sajten och Medarbetare på… hmm, ångestsjukdomar, humor, goda nyheter, svensk natur, misshandel och sorg-sajterna.

Har ingen direkt jätteerfarenhet av illrar, men hoppas lära mig. Är nog mer en kattmänniska egentligen. (vågar jag säga det högt här??)

Däremot har jag en del kunskaper om iFokus, och grafik, så det är nog av den anledningen jag fått den här rollen.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Faxlin
0

Exakt, David är Medarbetare här för att i första hand hjälpa mig med det som jag behöver ha hjälp med när det gäller grafiken. Då jag inte har så stort kunnande inom den biten.

Tackar dig så mycket för att du ställer upp och hjälper mig med sådant David.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Välkommen hit=)

David
0

Tack tack! Så, är det något grafiskt så skäll på mig… Flört Likaså om någon skulle behöva hjälp att beskära bilder eller vad som helst, tveka inte att hojta!

// David

Madde
0

Hjärtligt välkommen hit. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Du ska vara väldigt mycket välkommen hit till oss.

fridaas
0

Välkommen hit :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AlbaStiffler
0

Välkommen hit. Vilken underlig blandning av siter för deppigt och positivt du var involverad i. hehehe. Hoppas de väger upp varann. :)

David
0

Tack! #7. Ja, visst har jag en underbar blandning av sajter jag är inblandad i. Ena stunden får man gråta, och andra stunden är det bara att skratta… Glad

Kika in på sajterna vetja!

// David

elinn
0

Välkommen David =)

ninica
0

välkommen   hoppas du kommer o trivas här

Jenahbella
0

välkommen :D mina illrar får du träffa om en vecka! :D

David
0

#11. Och då får du lära mig allt om illrar, så jag kan skryta här med att jag åtminstone sett en live… Skäms

// David

Jenahbella
0

hahaha! :D japp :D