Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 333 ggr
Vattunalle
0

Höstpromenad *L*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den klassiska "tvärniten" alla växlar och ben på backen, och klorna utåt!!! Går endast att bogsera till körläge från denna position…Cool

Vattunalle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En katt fick snart vittringen på the "tag team" men vad är en stor katt mot två pälskrokodiler…Nä just det! katten fick fly snabbt med vit flagg…Cool

Johan-
0

Haha tvätniten är en klassiker, min brukar hasa sig fram på bakbenen, för att KANSKE lyckas hasa sig ur selen!)

tokage
0

HAHA, den där tvärniten känner jag väl igen x'D!

werner
0

Den tvärniten råkade jag ut för hela morgonen, fan var duktig MissTake var men dock så när hon inte ville mer klättrade hon upp på mina byxor i farten.

Norrskenets
0

hehe håller med som ovan, det känner man verkligen igen. Jobbigaste när dom låst det läget då är det bara att bogsera och testa igen en bit fram hehe

Sharkey brorsa va till vetten imorse, gjort illa sin ena klo på nått sätt men det enda man kunde göra va att hålla uppsikt över det så jag hoppas det läker som det ska.

skrollan
0

haha, den där tvärniten kör goggie, när han inte vill gå mera , så klättrar han sedan upp på husses ben.

AlbaStiffler
0

Ibland brukar jag sjunga theme-songs när jag är på illerpromenad. En extremt lämplig sång är "leave me alone, I wanna go home, I don´t wanna se you so please leave me alone" eller hur den nu går. Alltså den där sången som finland var med i Melodifestivalen med… hehehe