måste bara kolla

haha, vilken charmig:) Blev det många potatisar skalade?:)
Vilken sötnos. Exakt #2# blev där något gjort?

*S* jo hadde bara några kvar o skala när hon upptäckte vad jag gjorde men efter denna gång så är hon snabb o ska hjälpa till
Har inte skalat potatis med mina, men de brukar hjälpa matte vis moppning av golv och räkningssorterande, mycket upskattat =)
Paulina

:-) jo att hjälpa till med moppning o sopa är en favosyssla för henne helst o försöka sno moppen men dammsugaren då rymmer vi … grabbarna dom tycker hon är knepig som vill leka med moppen men hon heter ju inte vippan för intet får väll skylla på åsas iller som är ,mamma till vippan :-)

Här hjälps vi åt att plantera om blommorna. Dom skyldiga poserar snällt och ser så söta och oskyldiga ut. Det var både basilika och timjan som behövde lite mer luft för rötterna så dom spridde glatt ut dom över köksgolvet. Stampat jordgolv är inne!
#7 Ja, de vill ju att du ska ha en naturlig touch i ditt hem ;)
Avi hjälper inte till så mycket, tror hon snarare försökt sig på ett softistikerat inbrott i fågelburen.. Ställde fram påsen på bordet och gick för att hämta skålen, ingen iller i sikte och jag var borta mindre än 30sek.. >.<
Paulina

#6: Stella hälsar att hon är oskyldig, och jag med. Det enda hon tar på sig är rädslan för dammsugaren. Hon erkänner att det kanske var lite överdrivet att springa runt och gömma valparna varje gång som matte dammsög.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8 Mycket söt Parakit tycker jag.
Men det är ruskigt smart tänkt. Själv har jag hittat en iller i hösäcken som jag precis skulle bära in till chinchillorna några gånger. Samma tanke kanske?
#10 Ja, jag tror det. De har väl märkt att ingången dit är för välbevakad, så en täckmantel alt. illegal smuggling verkar vara the way to go. Tur att vi förekommer dem ;)
Paulina

haha, Algot försökte bara hjälpa till att vika i ordning gardinerna inne i skåpet. Allt för att hjälpa matte vet du väl :-)
Audiatur et altera pars

#14> Garderobokupanter är svåra att bli av med. I vår förra lägenhet gav vi upp och borrade ett dm-stort hål i dörren. Sedan satte vi en skiva ca 2 dm ovanför golvet och inredde under denna med filtar. På detta sätt hade de egen access till garderoben utan risk för att man skulle råka stänga in dem och utan att de kom åt ens kläder.
När vi sålde lägenheten skyllde vi hålet på att vi ville ha lite extra luftcirkulation för skor som vi "hade på nedersta våningen". hehehe…

haha, så söt tösen vill hjälpa till att dekorera om. Duktig tös :-)
Audiatur et altera pars