Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 377 ggr
tokage
0

Haha, måste visa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hahaha, tog några bilder idag, och en av dom måste jag bara visa, jag och Cinkajou har EXAKT likadana ansiktsuttryck x'D, jag såg inte det i kameran, upptäckte det när jag la in bilderna :'D!

tokage
0

Så har vi en till bild, jag ser lite lost ut, men ignorera det bara, kolla in Cinkas min, det är så roligt när man lyckas fånga sånna ögonblick :'D

tokage
0

Okej, en till då, bara för att Cinkajou är så gullig här! Eller ja, det är han ju hela tiden, men ändå :D!

Och igår fick han något konstigt ryck på morgonen, han sprang runt som besatt och så krockade han i sina leksaker, så lät dom, och då blev han ännu mer uppspelt och attackerade leksakerna och så höll han på hur länge som helst, medans jag låg uppe på loftet och såg allt och skrattade så att tårarna sprutade :'D!

[Cute]
0

Hihi sött Skrattande

tokage
0

Haha, måste bara lägga in en till! Kom precis ur duschen och skulle klä på mig så såg jag att Cinka åt, men han åt inte ensam…

Det komiska är att jag inte hade lagt leksaken där :'D, han ville visst dela med sig av sin mat :')!

ferretgirl
0

Han är såååå söt lille Cinkan

UlrikaD
0

Han kanske säger till matte att han vill ha en kompis?Flört

Illercafe
0

# 4 En valp från mina tidiga kullar hade alltid en boll med sig överallt, i matskålen, i vattenskålen och tillslut i mattes säng. Kladdigt blött och mycket uppskattat av matten… Skrattande

Aviendha
0

Vad sött! Knäppte en sådan där lika-grimachgrej på killen och Avi i våras, det vart inte ett bra kort, men jag var tvungen att spara det bara för att =)

tokage
0

#8 Haha, vad gulligt! Sånt är ju bara för roligt när man får med det på bild :'D

Aviendha
0

#9 Haha ja, man blir ju som man umgås ;)

Norrskenets
0

haha va sött

Faxlin
0

Underbart med bilderna där det var samma min på iller och ägare. Har ni fler sådana?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars