Lite VI 2008 bilder
ett axplock av de många oskarpa, dåliga bilder som togs under dagen och kvällen, Som vanligt glömdes kameran bort större delen av dagen, men plockades fram på kvällen… så här kommer lite blandat, samt några skryt bilder av pristagarna :)
Mera sötnötar…. bilderna kommer i den alfabetiska ordning de ligger i på min dator, för er som undrar varför det blir ifel ände :)
Amor fick tag på en boll under lottdraginingen, det enda som kunde väcka honom ur hans koma
Daisy rumpan som fick pris för mest hår.. eller var det dommarfavorit? matte ser hur som helst gladare ut än tanten som faktiskt vann pokalen
Vårt manlige resesällskap visar klart vad han tycker om att umgås med 3 kackeltanter
Theo och cilla som publikfavorit..theo då menar jag :P
Valle Bus och Cliff med husse och mattar vid prisutdelningen
Vilka fina bilder! Men, hur ser du skillnad på Amor och Avanti? :S
Grattis till placeringarna förresten.
Paulina
tja.. för omväxlingsskull så blir det ännu en valle bild
valles krokodil imitation, eller möjligen hans försök att hota dem som vågar tävla mot honom? ;P
#30 det är inte svårt… killarna har olika kroppsbyggnad, väldigt olika färg, och beteer sig helt olika :) Du lär se skillnad direkt när du kommer hit :) Dessutom är amor den jag snart måste tejpa fast svansen på efter avantis lekförsök
#37 Antagligen, men när man bara ser en nos sticka ut ur en filt så är det inte helt enkelt ;)
Paulina

Som alla ser på Valles posebilder sponsrades vikinilder nav fiskolja…. han badade glatt i den innan fotografering.

#20 är valle, det är två huggtänder så det är inte meja och nosen är för mörk för att vara belsens=)

Och på bild#28 så är ju faktiskt Sarah och Cliff också med och tar emot sitt pris
#40 hehehe oops
#41 suck på mig… sorry sarah!

hehe, ingen fara, det står ju cliff ;)
Jättekul och se bilder från VI, hade ju varit så skoj om man hade kunnat medverka. Men kanske jag åker och tittar nästa år. =)
Fina bilder du har tagit sarae. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#37 ar ju helt klockren!!! :D
// Amanda
# 28 Ja i den klassen så regerade vi svenskar helt klart.
Sara

grattis till priserna på nykomlingarna sarae=)

Grattis allihop!
Och vilka fina bilder=)