hm..en otrolig snäll valp?
Jag har läst runt här i ifokuset och insåg precis att min Ior är jätte snäll..Jag har bara haft honom i 2 veckor här hemma och han har aldrig bitit mig hårt eller någon annnan för den delen , han bara naffsar på nytt folk eller när man leker med honom..Det tycker jag är gulligt bara och låter honom göraa..
Sedan så har han blivit 80% rumsren..De första dagarna var han 110% rumsren sedan blev han jätte dålig på att gå på lådan men nu är jag riktigt stolt över honom..De senaste dagarna har han kanske gjort en gång/dag utan för lågan..
När jag läser om andra iller ägare med valpar och så blir jag nästan förvånad över att Ior verkar vara så snäll och gullig..undrar om han glömmer sin uppfostran men tiden? hmm..vad tror ni?

jag tror att alla illrar är olika=) Det är bara det att dom man ser mest här är dom som är "problemillrar" eller snarare illrar som man har lite problem med.. folk som frågar om hjälp och så, det blir liksom inte lika många trådar där man berättar hur bra ens iller är

Ja vissa har då tur =P

Pudding var en exemplarisk valp hon med :) Bara pussar, inget bitande och hon blir aldrig sur.
Annat har det varit med Loki och Nisse, men det ar val sant man far ta ;)
// Amanda

hehe ja ja då vet ag :) hihiw

Klart Ior är en extremt snäll valp. Han är ju min. hihi *skämtar lite* Stolt är jag i alla fall över hur bra grabben sköter sig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

# 5 jo han är för gullig han (men jag tror att han hörde mig säga att han var för snäll, han gjorde utanför mer än vanlingt idag :/ måste viska nästa gång så att han inte hör) :P hih

#6: Den stolta uppfödaren bara myser här hemma. :-)
Nej men ärligt, det är underbart att höra att det går så bra för mina bebisar.
Audiatur et altera pars

:D ja stolt ska du vara. du gjrode ett jätte bra jobb med dem, jag har knappt behövt göra något alls, så väluppfostraad som han är :D

#9: haha, det var gulligt sagt. Värmer nu i förkylnings och influensa tiderna liksom.
Audiatur et altera pars

#10 nee är du fortfarande förkyld? :( fy vad trist hoppas du blir bättre snart..pussar och kramar

Håller med vi oxå! Va nyss in och myste lite med dom tröttaste systrarna bus, Två magar i vädret.. Klia oss på magen snälla!! Det va mus på menyn i kväll och då stängs dörren för "morsan" vill inte hitta en mus gömd under soffan!

#11: Japp och det blir bara värre. Men, men det som itne dödar det härdar :-)
Kramar tillbaka i massor
#12: Ohh, vad skoj att de får fortsätta med mössen. Det är något de verkligen älskar. Har du testat med kyckling på Ting? Vet att Shenzie åt det med glädje. Tog lite längre tid att äta upp än en mus dock.
Audiatur et altera pars

#0 - Roligt att det går så bra för er.
Hoppas det går bra för er i framtiden också : )
// Liinda

hehe jo tack det ska det nog också göra :) hihi

#15 - hehe ah du får komma och visa upp han sen så man får se hur stor han blivit, broder hans är mega stooor
// Liinda

#16: haha, nejdå Liinda Kouvo är inte megastor. Men jag håller med om att Lissi gärna får komma och hälsa på. Fast det vet hon :-)
Audiatur et altera pars

åsa- haha jo det är han ; ) haha.
Ja hon var trevlig det lilla jag träffade henne
// Liinda

Nejså, han är en plutt. :-)
Men han är min plutt i alla fall. Alla mina valpköpare är trevliga :-)
Audiatur et altera pars

#13 vi håller på att jaga kyckling!
Så nog ska dom få fortsätta med det!!! Just nu får dom nöja sej med en vinge att knapra på och det går i det med!! Tänk att det låter nästan gott när dom smaskar på en mus!!!
Psyko matte!!!
Systrarna bus leker i poolen!! Ting står för dykandet av bollar och fislisa gömmer dom! En liten kompensation för dagen vi skulle ut och det regnade hur mycket som helst..Så det blev inne lek istället.. tror inte töserna klagade!

Det finns fina kycklingar på Söders Zoo.
Tror inte heller töserna klagar. De älskar ju vatten. Har hört att även resten av kullen har kvar sin vatten kärlek. Men du vet väl att det var förklädda uttrar du köpte va?
Audiatur et altera pars

#21 Jo jag börjar förstå det!!!
Ja men då går det ju att åka en sväng till gävle i morrn då! Köpa kyckling! Töserna pekar, matte åker! Ha ha.. Har beställt en ny ställning åt dom med stegar och tunnlar å hängmattor… Den blir nog populär hoppas jag, dom är inte billiga! Hua vad dyrt det är att bli kär..
Av alla hyllor i världen så är ialla fall mattes hylla den skönaste att sova på!
//Ting

#22: haha, bra det. De har uppfostrat dig bra med andra ord :-)
Ja inte är det billiga djur att bli kära i. De vill ha så mycket de små liven och så är de så söta att man liskom inte kan stå emot dem.
Det där med att sova på mattes hylla är nog mitt fel en hel del. De älskade att sova där när vi kikade på tv på kvällarna. Och ja jag måste kanske erkänna att jag älskade det med :-)
Audiatur et altera pars

haha, kallar du Kouvo för ett tuggmonster? Han är ju bara nalligt go. Så vill han hjälpa matte att visa alla hur det är med bitiga valpar :-)
Audiatur et altera pars