Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 364 ggr
Musiken
2008-10-19 16:20
0

OT - Klagan

Just nu ar jag sa trott pa illrar sa det finns inte!

Nisse ar sa sjukt uppe i varv att han inte lyssnar pa nagonting. Ror ngt pa sig sa ar han dar som en blixt och biter, oavsett om det ar jag eller en toarulle. Far ta fram vattensprutan for att han overhuvudtaget ska reagera pa ngt! Forstar inte hur han kan vara sa sjukt lekfull och uppe i varv..

Loki vagrar anvanda ladan (som han ar 100% pa den hemma hos Ross) med resultatet att jag klivit i bajs som lag fint placerat MITT PA GOLVET. Nu sitter han i buren och skakar galler (bokstavligt talat) och vill ut, men inte forrens han bajsat pa ladan! Han forsokte lagga en till korv, sa nu far han snallt klamma ut den dar inne.

Lotta som ar snall som ett lamm ar aven hon sjukt uppspelt och hoppar upp och forsoker leka med mina knaveck! Hon lugnar iaf ner sig nar jag tar upp henne. Tack och lov!

Pudding har bajs pa magen och ryggen efter att ha rullat i Lokes bajs som jag klev i pa golvet.

Som jag onskar att jag hade ett helt hus att lata dem springa i istallet for mitt rum bara! Snacka om att det hade varit lattare for mitt psyke..

Har ni nagot ni vill klaga over denna gramulna sondag?

Aviendha
2008-10-19 18:01
0

Stackare =) Är det något mysko väderomslag hos dig som gör att de blivit helt knäppa?

Själv vill jag gnälla på alla uppgifter jag har i skolan. Förstår inte hur det ska vara möjligt att jag ska hinna med allt *kräkas*

Musiken
2008-10-19 18:14
0

Ja jag borjar fundera.. Forst har de betett sig som varldens anglar, man kunde nastan tro att det var forlamade katter jag hade har hemma, och nu detta! Gah!

Suck ja, skolan ar ju alltid lika kul :S

ninica
2008-10-20 03:02
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

undrar om det är årstiden   här har jag en liten fröken som gör allt för o massakera mina fint planterade blommor o hittar på nya sätt o invadera blombrädan    är nog en flygande ekorre  blandat med studsboll tankad med raketbränsle så som hon far fram