Stor bur sökes
Är det någon som har en stor hemma-/utställningsbur till salu?
Jag är ute efter en sådan där svart en med våningar fast jag är intresserad av allt. Eftersom det blir fler illrar i huset så vill jag att dom ska få en större bur. (Eftersom mina alltid tycks sova i buren så kan det bli lite trångt om alla ska sova i den jag har nu) Plus att jag vill kunna inreda den roilgt åt dom som aktivering. Känns som att vi har det lite tråkigt just nu.
Hur har det gått med letandet av en bur??? Hoppas att du hittar en. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annars kanske du kan passa på att beställa en från lg skåne tills utställningen i Skövde.
Hoppas du hittar någon.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa: Jag har gjort det. Men det måste vara mins 10, annars får man ingen och det var jätte länge sen jag hörde med dom och dom sa att dom skulle höra av sig om dom skulle beställa efter. Och jag vill ju ha en nu!
Kanske finns några stycken som vill ha en sån bur. Det bästa man kan göra är att ringa och höra efter med dem. =)
Hej jag har en hemma bur att sälja, jag skickar en bild på den om du är intressead kan du höra av dig till mig på lotta.soderlund@telia.com
Mvh plottis Lotta

plottis: Jätte fin bur, men jag söker en som är nedmonterbar som man kan ha med sig på utställningar och dyl. Men tack för att du visade den ivf!
Jag har en stor bur till salu som du kan ha hemma den finns ute här det är klarferes som har den ute. Jag hoppas bilden komme med som jag bifogar så ser du hur den ser ut. du kan kontakta mig på lotta.soderlund@telia.com
Mvh plottis Lotta

du vill verkligen bli av med den där buren va?
golf.ifokus.se

på tal om stor bur, har du kollat i vanliga djuraffärer? såg en chinchillabur här i nybro som var enormt stor, den kostade 1200 nånting, inte så farligt, den var ju inte så stor så en iller kan bo där hela tiden, men som sagt, på utställningar m.m… den måste varit 1,5x1 meter och sen 1,2 meter hög eller något… vet inte exakt, för den stod bakom massa annat :P
golf.ifokus.se

Jo, men jag vill ha en riktig illerbur :) Ska köpa en bara jag får pengar.

haha, det är så det brukar låta, just nu håller jag på att handla saker till melwin för pengar jag inte har, vet inte hur jag lyckas egentligen :P
golf.ifokus.se
hehehe… e inte det det vi alla gör till våra pälsisar? i alla fall jag hihihi shoppas för fullt, men med pengar som inte finns 

Ja, det är konstigt det där. Vart tar man de där pengarna ifrån som man inte har för att köpa det där som man bara måste ha till sina pälsar:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hej
Jag bor i Borås och vill ha 1000kr för buren. det finns trappor till alla våninga i den. Jag har skrivit innan så det finns bild på den här!
Mvh plottis Lotta
#14: Hej plottis som det verkar här inne så är ingen intresserad av just den buren för tillfället.
Men jag rekommenderar varmt att du testar inne på marsvin.ifokus, kanin.ifokus, kanske mus.ifokus.
Kan hända att du får lite napp där. =)
För och lägga in en tråd där trycker du på Skriv som finns uppe i vänster hörn och sen så kan du klistra in bilden på buren. =)
Hoppas att du får iväg den.
mvh madde