Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 729 ggr
PatrikF
0

Ett erkännande

Jag skäms faktiskt, men man hör alltid att första steget mot räddning är att erkänna för sig själv och inför andra att man har ett problem och att man inte har det under kontroll. Jag har aldrig haft problem med varkens sprit eller droger, har inte ens provat droger. Visst har jag testat att röka cigg och snusa, men det har aldrig varit något för mig. Har två stora laster men båda har jag kunna lägga av och har hela tiden varit medveten om dom; Coca Cola och Chokladbollar. Är inte så förtjust i varkens godis eller andra kakor så jag har alltid låtit mig hållas. Men detta har smugit sig på mig utan att jag har vetat om det, till en början försökte jag omedvetet gömma det men det har påpekats av mina nära o kära. Min flickvän har flera gånger kommit på mig när jag har försökt smyga med det men det går inte… jag sniffar illrar. Det första jag gör när jag vaknar är att leta upp en iller så jag kan få en sniff och det sista jag gör är att ta en rejäl sniff innan jag går och lägger mig. Så fort jag kommer hem springer jag in och letar upp en iller för att sniffa på dom.

Dom luktar sååå gott.