OT - Ny cykel
Blev for ett tag sedan medlem pa Freecycle, en sajt som gar ut pa att man byter saker med varandra istallet for att salja dem.
Iaf sa annonserade jag efter en damcykel. Jag saknar verkligen mojligheten att ta mig till landet, sa jag tankte att en damcykel, med korg kanske sa att jag kunde ta med mig illrarna ocksa, skulle bli perfekt att ta mig runt pa!
Och sa far jag svar. En tjej som har sin systers gamla cykel staende sa den far jag garna ta.
Ser framfor mig en bla gammeldags damcykel med korg, lite rostig kanske, och troligtvis med punka. Men funktionsduglig iaf.
Och Ross aker ut till den lilla "byn" (2 hus med ca en kilometers mellanrum pa en liten krokig landsvag) och hamtar cykeln at mig.
Och vad kommer han hem med?
En NEONROSA mountain bike i barnstorlek!
Den var ju gratis iaf..
(ursakta den daliga bilden, det ar mork ute och min mobilkamera suger)
// Amanda
Haha.. Ursäkta att jag skrattar =) Det blir inte alltid som man tänkt sig. Måste vara ungefär som rostigspik.se då. Där byter man grejer med varandra, eller mot pengar ibland.
Aja, du kanske kan byta denna mot en bättre då ;) Eller skänka den till välgörenhet ;)
Paulina

Nej, det blir ju inte det :P Ska forsoka fa tag pa en cykelpump och ett las och ta den for en tur imorrn. Har jag tur slipper jag sla knana i hakan :P
Ja, annars blir det nog att skanka den till Roda Korset eller ngt haha!
// Amanda
haha ;) du får måla om den å bygga ut den