Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 135 ggr
holtz
0

arg och orolig

Blir så himla förbannad att jag måste skriva av mig.. Fick precis reda på att en kompis mamma ligger på operationsbordet på sahlgrenska efter att ha blivit påkörd av en bil som körde mot rött!!!!!!! Kan även vara så att personen körde rattfull =( Hoppas verkligen att polisen får tag på idioten och låser in han/hon en lång tid framöver!! Usch, blir så himla arg och hoppas verkligen att hon klarar sig!

Theres
0

oj :S

golf.ifokus.se

Thaijna
0

Oj, vad hemskt! Hoppas verkligen att de får tag på den där idioten och att hon klarar sig. (F)

Faxlin
0

Usch stackars alla anhöriga. Hoppas att hon klarar sig, och att någon har sett vad som hänt så att polisen kan få tag på den skyldiga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

holtz
0

Ja, verkligen! Pratade precis med min kompis (i sånna här lägen önskar man inte att man flyttat så långt från sin uppväxtstad).. hon är jätteorolig och ska snart åka till sjukhuset..läkarna trodde inte att det var inre skador men däremot stora skador på benen..nu är det bara att hålla tummarna för henne och för att polisen får fast idioten!!!!

Faxlin
0

Skönt ändå om hon sluppit de inre skadorna, de kan ju ställa till med så mycket elende de. Nu är det väl inte bra med ett trasigt ben heller, men av två onda ting får man välja det minst onda.
Håller tummarna för din kompis mamma.

Audiatur et altera pars

domiino
0

men gud hoppas snuten får fast fanskapet! (ursäkta ordvalet men jag tror inte ni vill veta vad jag hade sagt annars). och hoppas allt går vägen med mamman! att det inte blir för stora skador. När ska folk lära sig att alkohol + bil = död..jag försöker inte ens snällt förklara för fulla idioter som vill köra hem, jag tar bara nycklarna, kallar dem för idioter o låser in dem i något rum =S sen att dom inte blir glada skiter jag.

DG
0

Det finns ingenting jag avskyr mer än dom som kör fulla.

holtz
0

Har pratat med min kompis idag igen..hon hade vart och hälsat på sin mamma igår och då kom det tårar från båda två..mamman hade inte fattat vad som hänt och trodde inte hon låg på sahlgrenska..hon kan inte andas själv riktigt än och har en bruten arm och måste operera knäna igen =( tycker så himlans synd om dom för nåt sånt här ska bara INTE hända!! när ska bilförare fatta att man inte kör mott rött, VID ETT ÖVERGÅNGSTÄLLE?! och att man absolut inte kör FULL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Faxlin
0

Skönt ändå att det inte är livshotande.
Sedan beror det mycket på hur arg man ska vara på förövaren, blev han blädad av solen. Så att det är anledningen att han missade det röda. Visst fel att köra mot rött ändå, men en liten förmildrande omständighet.
Nu är risken liten att det var så i det här fallet då han smet från platsen dessutom.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Om man för det första kör på någon så måste man ju stanna. Och gör man inte det så är man antingen påverkad eller så chockad att man bara gasar på.

Vad skönt att hon inte hade livshotande skador. Det är det viktigaste. Hoppas att de får fatt i vem det var som körde.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

holtz
0

#9 de e sant som du säger..man vet inte exakt varför förövaren smet…fast detta var mellan 23-01 på natten..så någon sol var de inte ;)

#10..jo chockad e man säkert…det skulle iaf jag bli..usch va hemskt ändå, om det är av ren olycka..

men men..spelar ju egentligen ingen roll utan huvudsaken är att hon klarar sig =)