Seniorfoder?
Läste just på ferretmagic-hemsidan att efter fyra år ska man ge sin iller senior-illerfoder eller ett foder för äldre katter. detta på grund av att för mycket protein skulle skada njurarna.
Stämmer detta?
*putt*

Ja det stämmer, för mycket protein kan skada njurarna och därför göra att man förlorar sin iller i förtid. det som gäller att man tänker på är att inte sänka de andra sakerna för mycket samtidigt. Vilket tyvärr lätt händer. Har inte funnits något bra iller foder att gå över på tidigare, men nu tyckte jag att jag såg ett som skulle passa i en tidigare tråd här inne. Det illerfodret hade mindre proteinhalt vill jag minnas.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ok, ska hålla utkik efter det!
kan det vara den jag lade in? ferret duo…den som bara hade 30% protein? i så fall finns den under "nytt foder?"
Totally Ferret har senior foder, tyvärr har jag inte innehållsförteckningen här men jag kan återkomma. 
Tror AHMS illertorg oxå har haft nått seniorfoder inne men ja vét inte om hon har kvar det ännu… Men kolla med anette :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
amhs har totally ferret senior tror jag…
#7: Det fodret har jag lagt ut i Illermat - Sammanslagning bland Artiklarna. Så där kan man hitta det fodret som Sarae nämner.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#4: Ja exakt det fodret var det jag syftade på. Tack Sara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars