Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 412 ggr
PatrikF
2008-10-10 21:22
0

WHYYYYYYYYYYYY!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är något allvarligt fel på en av mina illrar Tungan ute Dom bajsar i tre hörnor, den fjärde är en sovhörna. Har fyra lådor i tre hörnor, den ena hörnan har två för dom bajsade och kissade utanför när det var bara en stor låda, trodde jag var smart så jag ställde dit en liten också…. Dom gör ju bara det i denna hörnan.

*suck* tror Monty gör det på ren j-velskap Skrikandes

KerstinL
2008-10-10 21:27
0

Åh vad jag känner igen det där.. hahaha…  Mina monster brukar stå utanför lådan med tassarna på kanten, titta ödmjukt på matte och släppa "kabeln" med en suck.. visst älskar man dom oerhört?

Jag har numer lagt tidningar runt lådorna..

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Musiken
2008-10-10 21:34
0

Jag ar sa glad att mina ar rumsrena! (savida de inte har nagon superhemlig toalett som jag inte hittat an. Men det ar val ratt troligt att de har iofs)

PatrikF
2008-10-10 21:40
0

#1 Lägger jag tidning runt om så kissar dom på tidningarna. Tungan ute

#2 Hmmm.. har du tittat i skrivaren på sistone Flört

Boston är jätteduktig, det är Monty som trilsskas. Han backar också hela vägen in mot väggen och bajsar på väggen fast han står i lådan :P

Aviendha
2008-10-10 22:16
0

Det där gör dom som ett statement; "ta oss aldrig för givna, speciellt inte vår sk. rumsrenhet" ;) Bara för att du ska veta att det är en gudagåva med illrar som går på låda hehe.

Mina gör samma sak, men typ bara tre gånger i veckan. Helt övertygade om att de vill sätta mig på plats när jag blir för stolt över de små krypen ;)

PatrikF
2008-10-10 23:04
0

#4 Ja, jag trodde först att dom ville ha en lägre låda… men det är väl som du säger för att jävlas :)

Dom fick gå ut en runda som tack för presenten.

Aviendha
2008-10-10 23:12
0

#5 Ja, det är underligt att de inte kan hoppa över x centimeter för att leverera sina behov, men att hoppa upp i sängar, soffor mm är då rakt inga problem ;)

UlrikaD
2008-10-10 23:12
0

Det heter aldrig "Why" med iller. Det heter "why not".Flört

AlbaStiffler
2008-10-13 13:05
0

hehehe… join the club… Här är åxå huset tapetserat med tidningar i varje hörn, och på vissa ställen även framför dörrar som tydliegn illrarna tolkar som "hörn". Vaffan!

[jenkass]
2008-10-13 15:11
0

åå usch fattar inte hur ni står ut, men egentligen vad gör man inte för de små pälsbollarna? :) skönt att mina är rumsren iaf :P