Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 1477 ggr
ferretgirl
0

Var hos 2 sötnosar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!

Var och hälsade på världens sötnosar igår. Det är illerns nya valpar, dom är 9½ vecka gamla och det är en liten tjej och en kille. Så nu har dom äntligen fått sin efterlängtade valpar, dom har väntat i ungfär 2 års tid på dom. Så nu är dom lyckliga igen. Tror nog att illern kommer in och berättar om dom, så jag ska inte berätta för mycket. Men jag kan visa ett foto på dom små liven.

På fotot är det tjejen till vänster och killen till höger.

Christel

Norrskenets
0

Vilka små sötnosar=)

ferretgirl
0

Tycker jag också, blev helkär i tösen, hennes teckning i ansiktet är rättså unik för att vara en tomte. Det är precis som vår herre inte hade mer färg kvar till hela hennes mask :-)

HannaM
0

#2 men hon är väl inte bara tomte, hon är väl blaze också.. ser ut som den bara gått för långt och trillat ner i ansiktet

sarae
0

#2 söta! Inget tvivel om att hon har blaze dock, möjligt att hon skulle gå som harlequin eller badger i andra länder, men jag e lite luddig på exakt vad som krävs för de teckningarna.

Norrskenets
0

#2 Hon va otroligt charmig, påminner lite om din iller Laban eller vad han hette. Är det nån av dina/din hanar/hane som är pappan?

ferretgirl
0

#4# Vet inget om hennes föräldrar (färger och sådant), det är något som illern få ta upp om han vill. #5# min Laban såg inte riktig ut så, han var en mörk silvertomte med en harlikinfläck uppe på huvudet. Den här lilla damen har även hon som Laban vita knätofsar på bakbenen.

På fotot ser man Labans fläck mitt på huvudet, denna fläck var diamantformad och var ca 1½ cm lång och ca 1 cm bred. På Splitt går den snett över ansiktet och slutar nästan mitt på huvudet för att börja igen efter ca 1 cm eller så (kolla fotot i inlägget där uppe)

Nea
0

Vilka små sötnosar.

Faxlin
0

Vilka sötnosar. Och vad skoj för illern att de äntligen har fått hem dem. Så glad för deras skull.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Dom var så glada igår när vi var hos dom. Hade själv med Miller dit så han nosade på dom och lekte med deras katter, han var helt slut när vi kom runt 23:30 tiden.  Så han somnade på en gång, ville inte ens ha sin BARF-mat, så det fick jag ställa in i kylen tills i morse när han åt upp allt på en gång.

Norrskenets
0

#6 Jaha okej=) Dom är otroligt söta iaf=D

Musiken
0

De er valdigt pluttiga ut!
Vartifran kommer de? :)

Faxlin
0

#9: Kan tänka mig att glädjen var stor. Vet ju hur länge de har längtat nu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

#11# det får illern själv svara på om han vill det, tycker inte att det är något som jag ska svara på.

#12# 2 år är lång tid att vänta, så det är inte utan att dom nu är glada att dom ha fått dom små liven. Anette måste nu bara lära om att dom kan gå ivägen för en, det såg hon med Miller som hela tiden springer framför fötterna på en. Han vill hela tiden upp och kela och pussas.