Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 557 ggr
Norrskenets
0

Lite blandat=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lite bilder jag vill dela med mig av=)

Först är det Saga som har fått nån gul "slinga" på huvudet mellan öronen, jag har försökt att tvätta bort det men det sitter där det sitter. pälsbottnen ser normal ut det är bara pälsslingan längst ut som är gul. Vet inte om hon har färgat en slinga med flit för att piffa upp sig lite.

Norrskenets
0

Närbild ovanifrån, det ser lite lustigt ut och att slingen ligger i "mittbenan". Tänkte att det kanske har med pälsbytet att göra men jag vet inte.

Norrskenets
0

Sen lite nya bilder på "lilla" nallen Rasmus

Norrskenets
0

Rasmus igen som tokar sig

Norrskenets
0

Lilla Saffi myser på rygg i hängmattan

ferretgirl
0

Kan ha med pälsbyte att göra. Jag hade Lilleman som köptes som en multicolor och slutade som en silvertomte. Men söt var han ändå :-) På fotot är Lilleman ca 10-12 månader och har den färgen som han hade under sina 2 - 3 första pälsbyten. Från det att han var ca 3 - 3½ år gamal var han en silvertomte, idag finns han inte mer, dog förra året i augusti.

sarae
0

Många av de pastelle rjag har sett har fått en liknande rand, ofta vid pälsbytet, rickie har en sån

Norrskenets
0

#5 Okej och han hade bara gul päls han också?syns lixom inget i pälsbottnen eller nått bara att hon är gul i pälsen som att hon skulle ha fått nå gul olja förutom att det inte är klibbigt hehe. Det är bara den lilla slingan dessutom, inte sett det nån annanstanns på hennes kropp.

Såhär kan man också ligga och sova eller vila, inte för att det ser så skönt ut att ligga på ett galler menmen, smaken är som baken.

Norrskenets
0

#6 Va skönt att höra, blev så fundersam. Får se när det försvinner, hon är just nu korthårig och helt silkes len=)

Aviendha, såhär ser trädet ut som jag pratade om=)

Sen har jag ett sånt vackert träd på min balkong, har aft det i lite mer än ett år nu. En blodlönn som skiftar sina löv efter årstiden och just nu när det är höst är den som finast. När solen skiner på så lyser den klar men ändå varmt rött.

Norrskenets
0

En till bild

Aviendha
0

Åhh.. Det ser helt sagolikt ut! Ännu bättre än jag hade kunnat tänka mig. En sådan bara MÅSTE jag ha sen!

Alltid kul att se bilder på dina sötnosar =) Saga kanske vill bli punkare ;) Ser fram emot att träffa hela högen igen, och klämma lite på lille Rasmus ;)

Norrskenets
0

#10 Ja man kan stå/sitta och titta på den länge och just nu är de det finaste höstträdet jag sett;) Jag köpte min på plantagen i uteträdgården så vet du vart du ska söka sen;D Psst den är väldigt lättskött, har den i en självvattnings kruka=)

Va kul att höra att det glädjer nån iaf=D Ja jag funderade också på det men varför valde hon just gult? hade vell kunnat tagit neon grönt eller nått sånt isåfall hehe. Ja det får du så gärna så och "lilla" Rasmus är klämvänlig av sig=D

Aviendha
0

#11 Hon kanske inte törs sig på en för drastisk förändring, gult smälter ju in rätt bra i hennes färger ;)

Norrskenets
0

#12 Ja hon kanske vill börja lite försiktigt och sen ändra till nån lite modifare färg hehe. Men sen har hon alltid passat i guld=)

Vägde Rasmus idag och nu väger han 2.050g istället för 2.040g, spännande att se hur mycket han kommer väga när jag kommer ner till digGlad