Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 875 ggr
villhailler
0

träff kanske

tjabba funderar på att skapa en träff antingen i hofors här eller i gävle å de börjar bli kallt så jag funderar än … men de låter jätte lockande ..

Faxlin
0

Vi har ju planer på träff i Gävle hos Elin. Men det tar någon vecka till tills vi vet när :-) Men visst låter träff jätteskojigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

villhailler
0

#1 va? vem, var, när, hur .. hhehe många frågor haha

Faxlin
0

Okej svaren blir:-)
Va? hmm, vaddå va? (okej, svarar med en fråga där)
Vem? Elin som bor i Gävle och jag har pratat om detta.
Var? Hos Elin då det börjar bli kallare nu.
När? När vi vet att det passar henne.
Hur? Ja, vi skriver en tråd om det här inne om var och när. Och så får alla som vill komma till Elin.

hihi, var jag dum nu?

Men jag har även pratat med en avvalpköparna om en valpträff hos mig. Och är du snäll kan du få komma med på den om du vill :-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Den här tråden har jag helt missat.

Mina monster har iaf blivit av med skabben så nu är det fritt fram för en träff =)

Jag kan när som helst förutom helgen 18-19 oktober (om två veckor). Vad säger ni om helgen efter, den 25:e? Är det något som passar er?

Terato
0

Jag bor i Gävle men har ingen iller. Men det skulle vara kul att dyka upp på en illerträff och träffa lite illrar och illerfolk om det är okej! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Faxlin
0

#4: Låter bra vad jag vet just nu. Ska kika lite mer på datumet dock. ;-)

#5: Alla är välkomna. Det finns inget bättre sätt att träffa illrar om man inte har någon än att gå på en träff.

Audiatur et altera pars

dima
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

VI KOMMER!!!!Skrattande

Ps Hojta till i tid så jag hinner väcka sömntutorna=)

Faxlin
0

Japp vi hojtar till. Inga problem.

Audiatur et altera pars

villhailler
0

nu har vi de lite svårt att komma för vi har ett nytt tillskott i familjen .. hihi blev ni nyfiken på va de är :P

KickanW
0

Jag är, som Terato, lite nyfiken på illrar och har funderingar på att skaffa det någon gång i framtiden. Om datumet passar kikar jag gärna in och klämmer lite på era illrar :)

Faxlin
0

#10: Självklart är du hjärtligt välkommen.

Audiatur et altera pars

Terato
0

Woho! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bogey
0

Hej.

Hur gammal ska man vara för att få vara med?

Den 25:e oktober är jag 15 veckor och har bott hos min nya familj i 4 veckor, så om jag får vara med så kanske min matte och hennes pappa kan övertalas att åka till Gävle.

______
Bogey