Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 3284 ggr
Ceciliaolucifer
0

Tatuering dax idag!

Jag ska skutta iväg alldeles strax och föreviga Lucifer :)
Ser fram emot det så ni anar inte!

KerstinL
0

Bilder sen, bilder, bilder.. *hoppar upp och ner, upp och ner*

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Norrskenets
0

Håller med KerstinL Vill också se bilder sen juh!Skrattande Har velat tatuera mig i flera år men jag kan inte bestämma mig riktigt..men jag vet att det kommer bli nått i illertema iaf=)

Faxlin
0

Jag vill också se bilder. Ser fram emot att se hur Lusen blir förevigad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

ska du också göran en tass? =)

becka89
0

Vi vill också se bild:D

dima
0

Åhh vad spännande!

Ceciliaolucifer
0
Faxlin
0

ohh, bara väntar och väntar.

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

Jag är verkligen så himla nöjd, kan inte sluta titta på den. Det gjorde ont, såå ont :) men helt klart värt det!

Här är en närbild

Tatueringstid bokad!

Här är stjärnan!!

UnhandyPillow
0

Oj va snyggt!!!

Katrin82
0

Verkligen JÄTTE SNYGGT!!!

Faxlin
0

Sååå snyggt. Men det kan itne bli annat med den stjärnarn heller :-)
(nepp jag är inte partisk)

Audiatur et altera pars

Satmaran
0

Läckert, så klart!!!  Alla tassar är så fina och det är kul att se riktiga personliga tassavtryck :)

Ska det bli fler i framtiden, nu när du vet hur det känns?

Ceciliaolucifer
0

Åååh, vad roligt att ni tycker om den. Jag älskar den!!!

#13 Hehe, jadu. Jag sa aldrig efter vi gick därifrån, men jag har nog ändrat mig ordentligt Glad Jag ville så gärna ha en Dermal Anchor brevid men det är inget ngn piercare vill göra det.

Men visst blir man sugen!

Satmaran
0

Jag vet hur du känner, min piercare vägrar göra dermal anchor och jag vet faktiskt ingen i Malmö som gör det heller. I Göteborg och Örebro, ska det gå att få, men jag tycker det är för långt att åka.

Sen har vi ju Köpenhamn förståss. Nja, det får vänta ett tag, nu ska jag spara ihop till nästa gaddning först ;)

Det finns kanske någon på Tattoo Expo som går av stapeln denna helgen här i Malmö, men det hjälper ju inte när kosingen är slut :(

Norrskenets
0

Va snyggt, vill också ha=´(

Aviendha
0

Som jag skrev inne på bodyart, så tycker jag att den passar dig! Inte för att jag mött dig IRL (än hehe) men någon bild har jag sett, och nu när man fick se en bild på lite avstånd så.. Ja, den ser ut att höra hemma där =) Grattis!

Men, jag har för mig att jag såg en som gjort dermals på underarmen på tribe.se, o de lägger bara ut bilder som är på deras kunder, men de är ju en bit för dig att åka.. Men dermals sprider sig o fler kommer att börja göra dem. En liten glittrande sten tror jag skulle vara ursnyggt bredvid.

KerstinL
0

Fin!!!!

Ursäkta en ointelligent människa, med vad f..n är en dermal anchor?? Förvånad

Cool

Aviendha
0

#18 Ingen fara ;) Det är inte så vanligt så det är inte konstigt att du inte förstår ;)

I stället för en piercing som har ett ingångshål och ett utgångshål, så sätter man in en liten platta under huden (ankaret) som man sedan fäster en pärla/kula (smycket) i, som en skruv med huden emellan. Det gör att man kan ha en pärla enbart, och att man kan placera dem på fler ställen än en vanlig piercing, som du i princip måste ha något att sätta igenom som ett ögonbryn, öra eller liknande.

KerstinL
0

Ok, då fattar jag.. Tycker det låter som AAJJJ.. hehe jag är en riktig fegis med noll smärttålighet.. ; )

Cool

Madde
0

Tänkte precis kolla vad en Dermal Anchor var för något, men jag har redan fått mitt svar.

Jaså så de gör det i örebro. Hade jag ingen aning om, fast i och för sig så är jag inte så intresserad av piercingar. hehe

Blev jättesnyggt med tatueringen Cilla. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Aviendha
0

#20 Jag kan tänka mig att det gör lite ondare att göra den, men de jag hört är att de läker bättre och fortare än en vanlig piercing. *försöker övertala så många jag kan in på denna beroendeframkallande bara ;)*

Ceciliaolucifer
0

#15 Det finns några här i sthlm som gör det, men inte på underarmarna, och det är just där jag vill ha dem!

#17 Dem vill inte göra det av den anledningen att den är så utsatt och risken för komplikationer är så står då man kommer åt den hela tiden. *suck* jag hade verkligen planer Foten i munnen  jag ville ha en dermal precis brevid tassen i form av ett litet rött hjärta eller pärla..

#21 Tack! :)

skrollan
0

Jag vill också våga, är så osäker på vad jag ska göra. Vill så gärna ha zimbas tass, han stal mitt hjärta en skiten :)
Men är rädd att jag kommer vilja alla djuren sedan :O

dima
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#24 Håll dej till små djur! En kompis till mej gjorde sin grandis tass… i naturlig storlek.. Då får det inte plats så många!Skrattande

Ceciliaolucifer
0

#25 Hahaha! Tänk om man skulle göra en efter min häst ;)

dima
0

#26 Då är det ryggtavla vi pratar!!Skrattande Förresten så tyckte även jag att tatueringen va fin, jätte bra placering. Smart att undvika gummiskinnet mitt i handleden nu kommer den att hålla sej fin i många år!

Ceciliaolucifer
0

#27 Tack :) jag är jätte stolt över den.
Jag ville inte ha den på ngt klassiskt ställe och jag förstår inte uttrycket "Sätt den så du kan dölja den". För vem har man tatueringen för? jo, för sin egen skull.

JossanH
0

Skiiiitsnygg Cilla!!! Verkligen!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

dima
0

#28 Hmm diskreta ställen är inte min starka sida heller!!Skrattande Jag vill gärna se mina smycken och gömda små rosor och körsbär lämnar jag till andra att göra!.. Synd att det börjar bli lite ont om utrymme bara, nu måste jag ju planera…Förvånad Och det är inte heller min starka sida!! Lite mer impulsiv är jag…

Ceciliaolucifer
0

#29 Jisses vad kul det är att höra det. Jag är helt, lycklig!
Lucifer har varit väldigt krävande ikväll, han visade att han skulle ut NU, NU,NU och han stod och kraffsade vid dörren. Efter 50 min promenad så var han nöjd :)

#30 Hur många tats har du? :)

dima
0

#31 Det är inte så många men STORA, så himla svårt att räkna… För en av mina kan vara i yta som 10 på en annan människa.. Men jag har rygg från nacke till svank, nästan hela vänsterarm, hela bröstet, en vad , magen under naveln nästan helt full så det blir inte många…  Men jag har sparat höger arm till något speciellt vet bara inte vad? Men va sjutton jag har ju hela benen kvar att kladda på så det är lugnt!!!Förvånad

P.s måste säja att din lus va extremt söt.. Skrattande

Ceciliaolucifer
0

#32 Det låter som du måste surfa vidare till bodyart iFokus och visa upp dina alster!

Ja, Lucifer är verkligen ngt speciellt Kyss

Gilla
0

Verkligen snyggt Cilla Skrattande

Aviendha
0

ja dima, in på bodyart o visa upp ;)

dima
0

#33 #35 hmmm…Skrattande Kanske det!

Ceciliaolucifer
0

#34 Vi ska nog fixa en åt dig också :)

sarae
0
Faxlin
0

Cilla har i alla fall skrämt skiten av mig vad gäller att tatuera sig. Jäkla valpköpare man har ibland. *fräser lite* Jag som nästn tagit mod till mig.

Audiatur et altera pars

JossanH
0

Jag visste ju iof att den skulle bli bra efter att ha sett bilden.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Gilla
0

# 37 Japp… här ska det bli en med.
ska bara få en riktigt, riktigt bra bild på en Marwintass så är jag med :oD

[Cute]
0

Häftigt! Vill också tatuera mig någon gång. Men är ännu tattoo oskuld, hur känns det att tatuera sig?

HannaM
0

#43 beror på vem man är och var på kroppen du gör den. Min sitter på axeln och det gjorde väl ont men det var ingen större fara.

Ceciliaolucifer
0

#43 Det gjorde ont men helt klart värt det Skrattande.
Jag vill göra mer och mer!!

[jenkass]
0

#45 japp man blir beroende ;)

Ceciliaolucifer
0
skrollan
0

#25 haha, ja, det blir mina illrar och katter :)

Satmaran
0

#43 Det beror helt på vem som tatuerar sig och var på kroppen du tatuerar dig. I regel är du tåligare där du har mycket underhudsfett eller tjockare läderhud. På de ställlen som handleder eller vrister där huden är väldigt tunn känns det mer,självklart;)  Allt är individuellt och man vet sin egen gräns, he he  ;))

Jag tror att du fixar det fint Cute!

Kramis och puss på liten rosa nos.

Lillan