OT Smink
Okej, jag är sämst på att sminka mig själv… orkar typ inte bry mig… men det betyder ju inte att jag inte kan köpa massa grejer billigt och sälja det dyrt :P
Hoppas jag tjänar en hacka på detta. Ska ha 3 visningar denna och nästa vecka också…
Kolla vilket paket jag fick idag från Oriflame :D
golf.ifokus.se

många jag känner vågar inte köpa smink eftersom dem är rädda att det är begagnat! men hoppas det går bra! :)

#2 Va?
golf.ifokus.se
ja, precis som det stod om jag inte missförstått att du ska sälja?

Men jag fattade inte varför de skulle tro att sminket var begagnat när man beställer via kataloger? Vågar de inte beställa kläder ur en HM-katalog heller då? :S Och det jag har hemma ligger i i förpackningar som är oöppnade… fattar inte hur de kan tro att det är begagnat? :P
golf.ifokus.se

Eftersom du inte är en återförsäljare så är det ju lätt att misstänka sånt. Dessutom har ju smink bäst-före-datum så lite misstänksam skulle iaf jag vara att köpa i 2a hand. ;-) Inget illa menat!

#6: Men hon är som en återförsäljare åt oriflame. Det är så de jobbar liksom.
Läs #1 så ser du att hon är det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
När man säljer sånt här så har man inget lager hemma utan produkterna beställs först när de är sålda.
Sara
Lycka till med visningarna! Hoppas att du får bra kunder som inte är för blyga, och att du får in "säljsnitzen" ;)
Paulina
är sminket dyrt? jag e alltid sugen på ett nytt läppglans 

#10 Det beror på när och hur man köper det :P
golf.ifokus.se

Har haft min första visning nu ikväll… jag tjänade rätt mycket :P
golf.ifokus.se

Grattis gumman :))
Carpe Diem
va roligt! :D