Se hit! illerfix har startat!
Hej alla illrar mattar och hussar där ute! Nu finns illerfix för er! illerfix är en hobbyverksamhet som är inriktad på små roliga och praktiska saker till illrar och deras människor. Inom kort kommer hemsidan att bli klar och kunna beskådas på www.illerfix.se ni kan också maila illerfix@illerfix.se. Försäljning kommer att ske på utställningar och illerträffar. Ska du till Änglaillern? Som starterbjudande finns chansen att få din/era illrar avmålade i akvarell. Bilderna kan sedan betalas och avhämtas där. Maila isåfall den bild du vill ha på ovanstående adress. För mer information, priser och utbud- kolla in hemsidan som är under uppbyggnad.

Oj, va kul det skulle vara att få Myran avmålad. Tyvärr ska jag inte till Änglaillern.

Va kul, skulle vilja ha mina tre avmålade men vet inte än om jag kan komma på ängla illern.
Vad kostar det?
Går det inte att skicka via post?=)
ÅÅh va kul med nått nytt!! längtar tills hemsidan blir klar så att man kan se vad du har att erbjuda *kliar i shoppingnerven*
Vilken kul grej! Ska genast läga till sidan i favoriter ;)
#2 jo, du får ju kvarta här om du vill, bara du tar med madrass, tvivlar på att man sover så skönt i en klippan-soffa bara ;)
Paulina

Vad roligt att ni tycker det! Håller på att få igång hemsidan, men ni vet, den som väntar på något gott!
#1 och #2 Det går att få sina illrar avmålade även om ni inte ska till Änglaillern, maila bara den bild/ bilder som ni vill ha avmålade och berätta lite om hur ni vill ha bilden ( om den ska vara svart/vit eller i färg) så ordnar vi det. Vill man ha A4-format så kostar 1 bild (med porto inräknat) 40 kr, A3 60 kr och större format än A3 80 kr. A3 och större format är lite svårare att skicka med posten…
Dessutom kommer lite fler erbjudanden att finnas på hemsidan!
Oj, det var riktigt billigt!! Är det med blyerts då?
Sara

Nej det är med akvarellblyertspennor. De fungerar som blyertspennor men man ritar med dem på akvarellpapper och på samma vis som i akvarell, det blir jättesnyggt och behöver inte fixeras som blyerts måste göra. Våran idè med illerfix är att det inte ska vara dyrt, utan att alla oavsett plånbok ska ha chansen att kunna handla roliga saker. Just nu pysslar vi ( jag och min kompis Sofia) för fullt med saker till Änglaillern, det är jättekul!
Nice!!! Du kommer nog få beställningar från mig!!
Sara

#5 Det va inte farligt dyrt, funderar på att antingen ha ett gruppfoto på mina tre ihop på nått vis eller att man beställer tre "foto" bilder var för sig..beslutsångest;) Får se hur jag gör=)
# 9 Hade samma tanke! Ett stort ark med alla illrarnas huvuden på.
Sara
#9 haha, ja jag måste erkänna att jag känner viss beslutsångest med ;) Och hur man än väljer, vilket kort ska man ta? Vilka svåra val det blev.
Tortoise: Kommer ni ta med er lite smakprov till Änglaillern med så man får kika? =)
Paulina
*snyft* vill ju att man ska kunna se hemsidan nu.. är oerhört nyfiken..

Smakprov kommer att finnas i olika storlekar på änglaillern- där fiinns ju också möjligheten att diskutera lite kring beställningar! Tyvärr är teknikens under inte riktigt med oss än- jag skulle göra hemsidan idag men kommer inte ens in själv…Så jag väntar på svar från webbadministratören för att se vad de håller på med..Men håll ut så finns snart vår fina sida!

Förstår inte språket…..

#13 Va bra! hoppas man hittar erat bord, eller kommer ni ha en skylt som det står "illerfix"?=)
#14 inte jag heller=( lite jobbigt
#15 såååå stort e det inte på utställningen att du inte hittar ;)

#16 Man kan tro det eftersom det blir ca 200illrar plus massa illergalna;) sen dom som ska sälja alla möjliga saker=) Det måste iaf va större än illeryran utställnigen?
#17 ja lokalen är betydligt bättre och större, och jag har för mig att det är ca 50 fler illrar… men det är inget fotbolssstadium.. och på 10 timmar elelr så hinnar man hitta alla butikerna.. promise ;)

#18 Okej va bra=9 är dock lite orolig om ja får plats med en "kaninbur" har skrivit det i tråden "Glädjande nyheter från änglaillern". hehe okej du har rätt;) Du och dina tussar kommer väll?=)
#19 jajamen..jag och alla 10 kommer, även om inte alla ställs. ska krypa dit med atlas 40 n på släp ;)

#20 Va kul!=D då får man träffa dina sötnosar igen, plus dina nya tillskott=D
#21 haha yup.. tills november lär de vara några stycken om man säger så ;) å sen får jag träffa rasmus den "lille" björnen. ska bli spännande att se om han liknar mina valpar i storlek.

#22 Va spännande=D Ja absolut! hrmm ja han är ju så liten
Kommer några av dina valpägare ställa ut sina vappisar?=) (förlåt tortoise om vi råkar bli lite OT)

Tror jag behöver tolk för att tyda sidan :(

#24 samma här=(

#24: Det är för att sidan inte är klar ännu. Det är fortfarande startsidan liksom. Inget hon jobbat med. Den kommer bli på svenska när hon fått den klar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ok :)
#24: Håller med dig, jag förstår inte ett dugg av det som står. Men det kanske inte är meningen att vi ska göra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#26 Va skönt=D
#23 ja, jag tror de flesta av mina valpar/hästar kommer att ställas ut ;)

#30 va kul, hoppas man få syn på dom=D

Ni kommer garanterat att hitta illerfix-bordet! Jag kommer att ha en skylt och med lite tur en t-shirt på mig- och hittar ni inte kommer jag personligen att släpa er dit…!
Angående hemsidan så har vi fortfarande startproblem- vi har tråkigt nog fastnat i lösenordsträsket. Den sida som syns just nu är inte den sida som ska vara sen-det är bara en arbetssida, därav språket (jag förstår det inte heller) Illerfix riktiga sida kommer att vara mycket snyggare! Med lite tur kan vi förhoppningsvis få igång det i helgen- iallafall blir det innan änglaillern om jag får bestämma. Så håll ut kära vänner!
Hur lång tid behöver du på dig att göra en A3 eller större?
Sara

#33 det tar ca 2 timmar, så det tar inte så lång tid.

#34 Så du gör det på plats?(på änglaillern)
eller missförstog jag nu

#35jag kommer att göra det på plats imån av tid på änglaillern har jag tänkt mig. Och nu ser det ut som att det inte är så långt kvar tills att jag har fått ordning på hemsidan…!

Ser fram emot att se hur det blir på hemsidan. Är så nyfiken.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

YIPPPPIE! Efter en månads slit, arga mail och många tester fungerar nu äntligen hemsidan! Gå gärna in och kolla! Fortfarande är den under uppbyggnad, så mer information kommer att dyka upp på den, men nu finns den i alla fall till allmän beskådning och där kan ni se några av våra bilder med! Ikväll kommer både jag och Love sova sött! hälsar Ylva som just nu är i bästa pysseltagen inför änglaillern!

!