OT - Dagens klantigaste..
Som en del av er har märkt (speciellt ni som är anmälda till Änglaillern) så är jag för tillfället ganska virrig.
Jag hade tvättid förut och släpade ner tvätten till tvättstugan och la in i båda maskinerna. Sätter på vilket program det ska tvättas i och trycker på start.
Ena maskinen sätter igång men den andra bara piper. Så jag fipplar lite med den och stänger av strömbrytar osv. Maskinen vägrar att starta.
Så när jag varit uppe en stund så ska jag felanmäla till hyresvärden att tvättmaskinen är sönder. Men när jag sitter där och skriver så kommer jag på att jag kanske glömt stänga tvättluckan.
Och visst, när jag går ner så har jag inte låst luckan utan bara puttat till den. 
Jag funderar om den här förkylningen har satt sig på hjärnan oxå för så här virrig är jag inte i normala fall..
Sara
*Asg* Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta när jag ser synen framför mig, och det känns rätt underlättande att det inte bara är jag som gör sådana klantiga saker ibland ;)
Paulina
Det är rätt kul, iaf så här i efterhand. 
Sara
Nått liknande hände mig för ett par årsedan när vi bodde i Billesholm. Hade släpat ut tvättkorgen och sorterat upp tvätten. La in i respektive maskin och satte igång den trodde jag, så jag gick in kokte kaffe och satt mig att äta frukost (hade den tidiga tiden mellan 06-12), vid ca 7:00 tiden gick jag ut igen och skulle hänga in lakanen i torkrummet och lägga in handdukar och andra småsaker i torktummlaren. Men det är bara det att när jag kom ut stod maskinen fortfarande och stampade på första programet, blev sur och gick in och ringde fastighetsskötaren. Han kom och kollade om det var något enkelt som han kunde fixa, eller om han skulle ringa dom som gjorde vid maskinerna. När han kollade noga så började han att skratta, sen frågade han om jag var trött när jag gick upp. Ja, jo det var jag ju förstås, så puttade han till båda luckorna och då hoppad maskinerna igång. Snacka om att jag liknade en kokt kräfta i ansiktet bara som jag skämdes hahahaha 

haha, ursäkta att jag skrattar. men det är lite roligt att fler kan vara lika virrig som mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#0 Haha ursäkta att jag skrattar men vet att du är lite virrig just nu
Du får ta semester när allt har lugnat ner sig=)