Från en till tre illrar:)
Satt här med min lilla Cereza häromdagen, slutade med att jag hade skaffat två till valpar en liten albinohona och en pastellfärgad hane på 14 veckor:) Så nu sitter man här med tre illrar:)
Har man en gång skaffat en iller så vill man bara ha fler. Har inte huniit lägga in några bilder på Whisky och Asti än, som de heter. Men det kommer i morgon. Kika gärna in på min blogg: www.nogg.se/nihlgrand och kollar och kommentera bilderna på Cereza så länge
:)

Grattis till tillökningen. Antar att det är syskonen på blocket du har hämtat hem?

Grattis vad skojigt för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Va bra för de små att dom hittat hem!

Oj, har du 3 valpar hemma hos dig nu då?
Carpe Diem

Jag fick nöjet att träffa Whisky och Asti, när Johan var på väg hem med dem och de verkar vara snälla och goa :)
Grattis Johan till nykomlingarna!
Jag vet att de kommer att få det bra hos dig och att de får chans till mycket uteliv, nu när ni ska flytta :)
Cereza jublar väl av lycka… 2 pigga valpar att busa med =))

Syskon?
Jo det är tre pigga och hoppiga valpar här hemma nu, Whisky och Asti är 14 veckor och Cereza är snart 6 månader.
Har även lyckats få cereza att gå på "pottan" nu med, Tack vara hjälp av hennes mamma Maya som jag lånade av Lillan!:)

Det stod i första annonsen att de var syskon.

Aha, nej det har jag inte läst…kanske inte är samma annons vi pratar om?
Nu har jag lagt in nån bild på min blogg på www.nogg.se/nihlgrand
Läs min blogg och kolla på bilderna på Whisky och Asti, och lägg en liten kommentar:)

grattis till valparna johan jag vet ju att du sagt ett tag på msn att du funderat på fler=)

Grattis till tillökningen :)
// Liinda

Tack för de trevliga kommentarerna, men jag tycker ni gott kan kommentera på min blogg med. www.nogg.se/nihlgrand
:)